رفتن به مطلب

قوانین تالار مهندسی مواد و متالورژی


ارسال های توصیه شده

:icon_gol:بنام خدا:icon_gol:

 

 

لطفا پیش از فعالیت در تالار مهندسی مواد و متالورژی، قوانین زیر را مطالعه فرمایید:

 

1) کاربران در تمامی بخش های تالار مهندسی مواد و متالورژی موظفند با فونت فارسی تایپ کنند. تاپیک هایی با عناوین و یا متن انگلیسی از این قانون مستثنی هستند. در صورت مشاهده پست هایی با عنوان یا متن فینگلیش، بلافاصله و بدون هماهنگی با کاربر، پست ارسالی توسط مدیر بخش ویرایش شده و به کاربر تذکر داده می شود.

 

 

2) پیش از ارسال موضوع جدید، لطفا از امکانات جستجوی تالار استفاده نمایید. از ارسال موضوعات تکراری خودداری کنید.

 

 

3) بیان هر گونه مطالبی اعم از پست های علمی و تخصصی و یا اخبار، که از سایت ها و وبلاگ ها برداشت شده اند، تنها با ذکر منبع آن مجاز است. در صورتی که مطالب علمی، حاصل فعالیت شخصی کاربر است، لازم است تا نام و نام خانوادگی خود و یا نام کاربری را به عنوان نویسنده در ابتدا و یا پایان مطلب ذکر کند و یا در صورت تمایل، منبع آن را http://www.noandishaan.com قرار دهد.

 

 

4) به هنگام ارسال تاپیک جدید، از برچسب ها یا لیبل های مناسب استفاده نمایید تا مطلب ارسالی در موتورهای جستجوی اینترنتی به راحتی قابل دسترس باشد. مدیر هر بخش اجازه دارد تا در صورت لزوم، برچسب های نامناسب را ویرایش و یا لیبل های قدیمی را به روز رسانی کند.

 

 

5) مطالب خود را در بخش های مرتبط با آن قرار دهید و از دادن پست های نامربوط با موضوع تاپیک، نظیر طرح سوالات غیر تخصصی خودداری کنید. در صورت مشاهده مطالب در بخش های غیر مرتبط، تاپیک و یا پست مورد نظر با اطلاع رسانی به کاربر منتقل شده و در صورت تکرار، به کاربر متخلف تذکر داده می شود.

 

 

6) هر گونه بحثی که موجب توهین و تحريك ساير كاربران و ایجاد تشنج در تالار مواد باشد، ممنوع است و در صورت مشاهدۀ پستهایی با این مضمون، ضمن حذف یا ویرایش آن، با کاربران متخلف نیز برخورد می شود.

 

 

7) خواهشمند است برای جلوگیری از خلط مباحث علمی و سیاسی، اعضاء فعال تالار مواد، حدالمقدور از آواتار و امضاء غیر سیاسی استفاده نمایند. استفاده از امضاء و آواتار غیر اخلاقی برای کلیه کاربران انجمن نواندیشان ممنوع است.

 

 

8) ایجاد تاپیک صرفا با هدف تبلیغات برای سایت و یا موسسه ای خاص ممنوع بوده و کاربران موظفند پیش از ارسال این قبیل مطالب، موضوع را به صورت خصوصی با مدیر بخش و یا در دفتر مدیر تالار مواد مطرح کنند. تنها در صورت موافقت ادمین و مدیر تالار، کاربر می تواند اقدام به ایجاد تاپیک تبلیغاتی کند.

 

 

9) استفاده از الفاظ نامناسب و خلاف شئونات اخلاقی در تالار مهندسی مواد و متالورژی اکیداً ممنوع است و در صورت مشاهده، ضمن حذف پست مربوطه، به کاربر خاطی تذکر داده می شود و در صورت تکرار این عمل، کاربر از انجمن نواندیشان اخراج می شود.

 

 

10) قوانین انجمن نواندیشان برای فعالیت در بخش های مختلف، در تالار مهندسی مواد و متالورژی نیز معتبر است و کاربران تالار مواد موظف به رعایت این قوانین هستند.

 

 

 

 

با تشکر :icon_gol:

  • Like 9
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...