رفتن به مطلب

فرآیند تولید گچ


ارسال های توصیه شده

1- دپو و آماده سازی سنگ گچ

سنگ گچ مصرفی کارخانه از بهترین وخالص ترین معادن گچ منطقه رباط سفيد به نامهاي كلاته سازنده ها و تكروك استخراج و به دپوی کارخانه حمل می گردد.سپس کراشر یا آسیاب چکشی مواد خام ، سنگ گچ را تا دانه بندی مناسـب آسیـاب می نـماید. خاک یا دانه های سنگ ریزتر وارد آسیاب نشده و مستقیما ًبه نوار زیر آسیاب منتقل می گردد و از آنجا به همراه خروجی آسیاب به سیلوی مواد خام منتقل می شود . مواد خام خروجی از آسیاب به قسمت پخت هدایت می گردد

2- قسمت پخت

مواد خام ورودی به كوره ها منتقل ميگردد تا عمليات پخت با 150 درجه حرارت تكميل و در انتهاي كوره مواد پخته شده وارد آسياب ميگردند تا به دانه بندي مورد نظر برسند .

3- آسیاب و دانه بندی

 

پس از آسیاب مواد پخته شده جهت همسان سازي دانه بندي از سرند انتهايي عبور مي نمايد مانده روی سرند به دو آسیاب که بصورت موازی با یکدیگر کار می کنند منتقل می گردند . خروجی آسیاب ها مجدداً به سرند مواد پخته هدایت می شود وسیکل بالا دوباره تکرار می گردد.محصول خروجی از سالن پخت به دو سیلوی ذخیره 350 تني منتقل و از آنجا به قسمت بسته بندی حمل می گردد .

4- بسته بندی و بارگیری

محصول 2 سيلوي مورد نظر به دو دستگاه بسته بندی منتقل می شود كه در مجموع بسته بندی با 8 شیر انجام می گیرد . محصول پس از بارگیری در کامیون ، روانه بازار مصرف می شود .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...