رفتن به مطلب

دکتر همیشگی سیستم شما (دانلود)


poor!a

ارسال های توصیه شده

Rising PC Doctor یکی از ابزارهای مناسب و مفید برای تمام افرادی است که به سلامت و امنیت سیستم خود در برابر حمله‌های تروجانی و بدافزارها اهمیت می‌دهند. به وسیله Rising PC Doctor می‌توانید اینترنت‌اکسپلورر خود را براي هميشه امن نگه داريد. اين ابزار قابلیت مراقبت از ویندوز در مقابل هرگونه بدافزار همچون تروجان و ویروس‌ها را دارد. این دکتر ویندوزی به راحتی موارد مشكوك را شناسایی کرده و اقدام به بلوکه کردن آن‌ها می‌کند. در زیر به اختصار در مورد این نرم‌افزار همیشه بیدار سیستم شما صحبت می‌کنیم و در انتها نیز می‌توانید آن را دانلود نمایید.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

شناسایی تروجان و مسدود کردن آنRising PC Doctor به خوبی می‌تواند تروجان‌ها و هرگونه فایل مخرب را قبل از اقدام به ویرانی سیستم تشخیص دهد و عملکرد آن را متوقف کند. Rising PC Doctor برای جلوگیری از تهدیدات رایانه‌ای و آنلاین به خوبی پاسخگوی نیازهای شماست.

 

 

مسدود کردن عملیات دانلود تروجاندر هنگامی که سیستم شما به یک ابزار خارجی مانند گوشی موبایل یا رایانه دیگر یا حتی فلش نصب باشد به محض شروع انتقال فایل‌های مخرب، این نرم افزار عملیات انتقال را به دليل شناسایی فایل‌های مخرب متوقف می‌کند و تمامی فایل‌ها را مسدود می‌کند. بنابراین با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی سیستم خود را به هر وسیله خارجی متصل کنید و به انتقال فایل بپردازید؛ چون Rising PC Doctor مراقب است که فایل‌های مخرب و مضر به سیستم شما وارد نشوند.

 

 

تجزیه و تحلیل خودکار تروجانهنگامی که سیستم شما به محیطی آلوده متصل باشد، به طور خودکار و هوشمند این نرم‌افزار تمامی فایل‌ها را تحلیل کرده و قابلیت‌های نرم‌افزارها را تشخیص می‌دهد.با استفاده از اسکن و جست‌وجوی فایل‌ها در درایوها یا به عبارتی جست‌وجوی سراسری سیستم می‌توان از وجود هرگونه فایل مخرب نظیر تروجان و ویروس مطمئن شد. این نرم‌افزار به طور خودکار تمام سیستم را پیمایش کرده و فایل‌های مخرب را شناسایی و مسدود می‌کند. این نرم‌افزار توانایی بالقوه‌ای برای تعمیرات ویندوز و مرورگر اینترنت‌اکسپلورر پس از تخریب یا حمله احتمالی دارد. بنابراین اگر احتمال می‌دهید مشکل سیستم يا مرورگر شما به علت ویروسی بودن یا حمله بدافزارها بوده است، با نصب این نرم‌افزار اقدام به تعمیر سیستم و سرویس‌های خود کنید. راه‌اندازي قوی ویندوزی به شما کمک می‌کند در هنگام بوت شدن سیستم تمامی نرم‌افزارها را بررسي کرده و در صورت صحت عملکرد همه آن‌ها را اجرا کند. دکتر سیستم شما، برای کاربران پیشرفته و ماهر دارای ابزارهای پیشرفته‌تری در زمینه محافظت از سیستم است که می‌توانند به نحو موثری از ویژگی‌های آن استفاده و سیستم خود را از گزند حوادث رایانه‌ای و امنیتی محفوظ نگهدارند.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...