رفتن به مطلب

راهی برای رهایی از رخوت و خواب آلودگی


ارسال های توصیه شده

قابلمه های مسی

تا چند دهه پیش مردم کشور ما رسم داشتند برای پخت غذا مخصوصا خورشت و آش از قابلمه های مسی استفاده می کردند و یک کفگیر آهنی داشتند به نام حسوم که موقع پخت غذا دائم درون آن قرار می گرفت.

هیچ کس نمی دونست چرا باید این کفگیر درون قابلمه مسی قرار بگیره؟ فقط می دونستند برای پخت غذا خیلی خوبه.

داستان از این قراره که بدن (مخصوصا مغز) برای سلامت و نشاط و کنترل اسید لاکتیک و کورتیزولبه6 میلیارد یون مس نیاز دارد و به همین نسبت یون آهن.

کمبود یون مس باعث می شه شما دائم احساس رخوت و خواب آلودگی و کسالت کنید و هی دهن دره کنید. در ضمن هیچ کارتل داروئی نمی تونه از یون یک عنصر برای شما قرص تهیه کنه و اونی که مثلا به اسم قرص آهن به خورد ما می دهند شامل مولکول آهن هستش که برای بدن هیچ کاربردی نداره.

تعریف یون و مولکول را می گذاریم برای کلاس های طب سنتی ولی تا این جا بدونید که غذا موقع پخت در درون قابلمه مسی از یون آزاد شده این ظرف استفاده می کند و در بدن شما فوق العاده احساس نشاط و انرژی ایجاد می شود و دیگه از اون دهن درگی و خمیازه و کسالت خبری نیست و باعث طول عمر مفید و سلامتی جسمی مخصوصا برای خانم ها نزدیک به دوران عادت ماهیانه دارد.

 

ولی یک دفعه توی دهه 50 از این نون خشکی ها اومدند و داد میزند :

قابلمه مسی، کفگیر آهنی خریداریم

و با یک قیمت مناسب این قابلمه ها را خریدند و به جاش قابلمه آلومینیومی می دادند که بهش می گفتند روحی. از مامان جون و آقا جون بپرسید حرف من رو تائید می کنند هیچ کس توی اون دهه نفهمید این همه قابلمه مسی کجا قراره بره؟

 

الان هم که ظرف های استیل و تفلون و این مزخرفات اومده که مدعی هستند غذا توش زود می پزه و به کف ظرف نمی چسبه. ولی مردم ما خبر ندارند که همین یون های مضر در این ظروف عامل سرطان هستند و به راحتی یون سرب و آلمینیوم و... می تونند در جا یک کودک 6 ماهه را ظرف یک سال به بیماری های کمبود خونی و سرطان و یک فرد بزرگ سال را در طی 5 سال به بیماری های کبدی و خونی و طحال دچار کند و بعدش هم سرطان.

من به همه کسانی که این مطلب رو می خوانند پیشنهاد می کنم حتما برای پخت غذا، مخصوصا غذاهای آبکی از قابلمه مسی و کفگیر آهنی استفاده کنند. حداقل برای یک بار هم شده تا ظرف سه روز اثر آن را روی بدن خودتون ببینید.

 

حالا جالبه توی شمال ایران موقع پخت خورشت مخصوصا فسنجون یک تیکه اهن یا نعل اسب میاندازند وسط خورشت تا حسابی رنگ بگیره. این کار باعث آزاد شدن یون های آهن و سلامتی بدن میشود. اگر دقت کنید مردم مازندران و گیلان تقریبا در حد صفر دچار بیماری های خونی و سرطان خون می شوند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...