رفتن به مطلب

مدیریت کیفیت جامع TQM وشش سیگما Six-Sigma


ارسال های توصیه شده

دانلود یک کتاب جامع ومرجعی فوق العاده درزمینه مدیریت سیستم وبهینه سازی سازمان

مدیریت کیفیت جامع TQM وشش سیگما Six-Sigma

 

کتاب مرجع مدیریت جامع کیفیت وشش سیگما را ازلینک های زیر دریافت نمایید :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

"Total Quality Management and Six Sigma" ed. by Tauseef Aized

InTeOp | 2012 | ISBN: 9535106883 9789535106883
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
304 pages | PDF | 12 MB

 

This volume can help those who are interested in the quality management field to understand core ideas along with contemporary efforts done in the field and authored as case studies in this volume. This volume may be useful to students, academics and practitioners across diversified disciplines.

 

In order to survive in a modern and competitive environment, organizations need to carefully organize their activities regarding quality management. TQM and six sigma are the approaches that have been successful in solving intricate quality problems in products and services.

 

Contents

Preface

Section 1 Quality Management

Chapter 1 Artificial Intelligence Tools and Case Base Reasoning Approach for Improvement Business Process Performance

Chapter 2 Improving ‘Improvement’ by Refocusing Learning: Experiences from an –Initially- Unsuccessful Six Sigma Project in Healthcare

Chapter 3 Project Costs and Risks Estimation Regarding Quality Management System Implementation

Chapter 4 What Quality Management Allied to Information Can Do for Occupational Safety and Health

Chapter 5 Reducing Mirror Slippage of Nightstand with Plackett-Burman DOE and ANN Techniques

Chapter 6 Redesigning the Service Process for Total Quality in Government Hospitals
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Evidence from Kwara State

Chapter 7 Some Applicable Methods to Analyze and Optimize System Processes in Quality Management

Chapter 8 Competence Education and Training for Quality

Section 2 Six Sigma

Chapter 9 The Integration of TQM and Six-Sigma

Chapter 10 Qualitative and Quantitative Analysis of Six Sigma in Service Organizations

Chapter 11 Lean Six Sigma – Making It ‘Business as Usual’

with TOC BookMarkLinks

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
• | •
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
• | •
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...