رفتن به مطلب

معرفی آفیس ۲۰۱۳ + فایل نصب آفلاین ( ۳۲ و ۶۴ بیتی )


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

شرکت مایکروسافت روز دوشنبه مورخ ۱۶ جولای سال جاری نسخه رسمی آزمایشی بسته نرم افزاری آفیس ۲۰۱۳ را عرضه کرد . این بسته که با نام آفیس ۱۵ شناخته میشود دارای قابلیت های جدیدی همچون سازگاری با سیستم عامل جدید این شرکت یعنی ویندوز ۸ میباشد . همچنین قابلیت هایی برای سازگاری با دستگاه هایی با صفحه نمایش لمسی در این نسخه در نظر گرفته شده است . این نسخه تا زمانی که نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ به صورت رسمی عرضه شود ، رایگان خواهد بود .

 

 

این نسخه دارای نصاب آنلاین ( Online Installer ) میباشد . البته استفاده از نصاب آنلاین برای کسانی مناسب است که از سرعت اینترنت بالایی برخوردار باشند . برای کاربرانی که از اینترنت کم سرعت استفاده میکنند استفاده از نصاب آفلاین بهتر است . بنابراین در پایان این مطلب لینک دانلود آفیس ۲۰۱۳ برای ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی قرار گرفته است .

 

بر خلاف نصب آنلاین ، نصب به صورت آفلاین دارای محدودیت های زیر میباشد :۱- شما نمی توانید به صورت همزمان از آفیس ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ و نسخه ۲۰۱۳ استفاده کنید . ابتدا باید نسخه های قبلی آفیس را حذف کرده و سپس اقدام به نصب نسخه جدید کنید .

 

۲- عدم پشتیبانی از قابلیت Fast Streaming

 

3- نصب آفیس با استفاده از این روش نیازمند کلید فعال سازی میباشد که باید آن را از وبسایت مایکروسافت دریافت کنید . روش انجام این کار در ادامه درج شده است :

 

* ابتدا به

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رفته و صفحه را پایین آورده تا به لینک Download the .msi package now برسید . پس از کلیک بر روی این لینک به صفحه بعدی خواهید رفت .* اکنون یک فرم در مقابل شما قرار میگیرد که باید آن را پر کنید .* در صفحه بعدی کلید فعال سازی برای شما نمایش داده خواهد شد . البته لینک دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی متناسب با زبان مورد نظر شما قرار میگیرد .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

البته توصیه میشود که نسخه ۳۲ بیتی آفیس را دانلود کنید . به دلیل اینکه این نسخه سازگاری بیشتری با افزونه های موجود دارد .

لینک دانلود آفیس ۲۰۱۳ نسخه ۳۲ بیتی

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

منبع

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...