رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

در اين پروژه يکي از روش هاي ارزيابي عملکرد و پيشرفت پروژه « روش ارزش کسب شده » را مورد بررسي قرار می دهيم که از سريعترين روش هاي ارزيابي به حساب مي آيد. از فاکتورهاي تعيين کننده در اين روش، شخص مدير پروژه مي باشد. از آنجا که مدیر پروژه احاطه کامل بر روي پروژه را دارد، بنابراین تأييد کننده تغيير در محدوده پروژه و انجام اقدام اصلاحي لازم مي باشد.

مديريت ارزش حاصله پروژه (evm) ابزاري است كه قادر خواهد بود در صورت فراهم آوردن بستر مناسب اطلاعاتي و فرآيندي، به عنوان موتور پردازشگر داده هاي پروژه اي در در قلب ppm ارزش افزوده اطلاعاتي متناسب با انتظارات سازمان را فراهم آورد. در اين مطالعه سعي مي شود تا به بررسي نحوه ارتباط اين دو رويكرد در سازمان پرداخته شود و مختصري نيز در خصوص دستاوردهاي مورد انتظار حاصل از كاربرد تلفيقي اين دو متد در فعاليت هاي اجرايي پروژه و به صورت ملموس تشريح گردد.

هدف : تکنیک های مدیریت پروژه در مدیریت ارزش به دست آورده (evm)، که مربوط به برنامه های برنامه ریزی منابع، هزینه های فنی و الزامات برنامه.

رویکرد: ارائه مثال از چگونگی اجرای evm در داده های پروژه و چگونگی استفاده از آن به عنوان ابزاری برای تشخیص و حل مسائل.

یافته ها: Evm بر این باور استوار است که به عنوان وظایف تکمیل ارزش پروژه را افزایش می دهد و در نتیجه ارزش به دست آمده از پروژه، اندازه گیری پیشرفت واقعی آن پروژه است.

ارزش: پیشنهادات قابل تجزیه و تحلیل evm، منافع آن و مشکلات.

 

کلمات کلیدی: تجزیه و تحلیل ارزش، مدیریت پروژه.

 

این پایان نامه توسط کبری رحیمی و به راهنمایی آقای امیری مقدم برای کسب مدرک کارشناسی رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه پیام نور واحد مرکز تهران در 4 فصل به شرح ذیل تهیه شده است:

 

فصل اول: مبانی evm

فصل دوم: تخمین و برآورد

فصل سوم: بکارگیری evm

فصل چهارم: مطالعه موردی

نتیجه گیری

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...