رفتن به مطلب

طراحی های سه بعدی نمای ساختمان با Abvent Artlantis Studio v3.0.6 Multilingual


ارسال های توصیه شده

c238f563-4459-4476-8274-3bb4967391d8.jpg امروزه استفاده از طراحی های سه بعدی در بسیاری از مشاغل مختلف می توان استفاده نمود. بیشترین استفاده از این نوع طراحی ها در رشته های مهندسی می باشد. مشاغلی مانند طراحی ها و نقشه کشی های ساختمانی ، شبیه سازی مدل ها ، طراحی های آیرودینامیک و ... که هر یک از آن ها برای نتیجه گیری بهتر از این نوع طراحی ها استفاده می کنند. امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان مشاهده نمود که به کمک آن ها کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی به روش های گوناگون نمایند. بیشترین استفاده این نرم افزارها توسط افراد حرفه ای و کاربرانی می باشد که در زمینه های طراحی های صنعتی و یا ساختمانی فعالیت می کنند.

 

Abvent Artlantis Studio v3.0.6 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربران مختلف قادرند تا برای رفع نیازهای خود در زمینه طراحی و ساخت تصاویر سه بعدی از ابزارهای موجود در این نرم افزار استفاده نمایند. این نرم افزار که در زمینه طراحی های ساختمانی به صورت سه بعدی می باشد این توانایی را به کاربر می دهد تا نقشه و طرح مورد نظر خود را با استفاده از ابزارها و قدرت بالا در Render نمودن تصاویر در زمانی کوتاه طراحی نماید. در این نرم افزار ویژگی های مختلفی نیز موجود می باشد که از میان آن ها می توان به توانایی طراحی ساختمان ها و نقشه آنها ، استفاده از چندین حالت مختلف در طراحی ، ابزار شبیه سازی مناظر طبیعی برای نماهای خارجی طراحی شده از ساختمان ها ، ابزار تنظیم نور و رنگ خودکار و ... اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Abvent Group می باشد.

-پسورد فايل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

6204_Abvent_Artlantis_Studio_v3_0_6.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

دانلود نسخه جدید برنامه آرتلانتیس:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پسورد:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...