رفتن به مطلب

همه صعود 4 ساله قیمت طلا از بین رفت


spow

ارسال های توصیه شده

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت جهانی طلا به کمتر از 1600 دلار در هر اونس گفت: هر چه قیمت طلا از سال 2008 افزایش یافته و پار سال به 1927 دلار رسیده بود ، با این سقوط ، قیمت ها تقریبا شکسته شد که در نوع خود یک رکورد کاهش قیمت است.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمد کشتی آرای در مصاحبه با رادیو (صدای جمهوری اسلامی ایران) افزود: این افت قیمت ها نشان دهنده بهبود اقتصادهای جهانی و کاهش بحران اقتصادی است.

 

وی ادامه داد: در 4 ماه اخیر قیمت طلا روند نسبتا ثابتی داشت اما در روزهای اخیر به شدت کاهش یافته که بازار داخلی ارز و سکه را در ایران هم تحت تاثیر قرار داده و ادامه واگذاری سکه های پیش فروش شده در بانک ملی هم بر قیمت ها تاثیر گذاشته است.

 

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت : نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز - 650 هزار تومان ، طرح جدید - 640 هزار تومان ، نیم سکه 320 هزار تومان و ربع سکه 177 هزار تومان است که از دیروز به ترتیب 5 ، 8 ، 6 ‌و 2 هزار تومان کاهش نشان می دهد.

 

وی افزود : قیمت سکه های یک گرمی با توجه به افزایش تقاضای خرید به مناسبت روز مادر و روز زن بدون تغییر و حدود 103 هزار تومان است.

 

کشتی آرای قیمت هر گرم طلای 18 عیار را با 1500 تومان کاهش 64 هزار و 400 تومان اعلام کرد.

 

کشتی آرای با اشاره به انتخابات فرانسه و نوسان گفت : نرخ دلار ، یورو و پوند به ترتیب 1655 ، 2179 و 2720 تومان است.

 

وی گفت: هم اکنون قیمت ها با نرخ های جهانی هماهنگ است و با توجه به عرضه سکه های پیش فروش شده هیچ گونه حباب قیمتی یا قیمت های کاذب وجود ندارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...