رفتن به مطلب

تبلیفاتی جالب با استفاده از خط عابر پیاده


ارسال های توصیه شده

. مک دونالد (MCDonald)

04.jpg

 

درتابستان 2010، مک دونالد این سبک از تبلیغات را ابداع کرد و در یکی از بزرگترین جشنواره های مردمی در سوئد در مقابل فروشگاه خود خط عابر پیاده را به یک جعبه بزرگ سیب زمینی سرخ کرده تبدیل کرد. تمام طول برگزاری این جشن در سوئد نمای خط عابر پیاده رویروی فروشگاه مک دونالد به این شکل جلب نظر می کرد و مردم را به سوی رستوران خود دعوت می نمود.

 

 

2. کوریتیبا ( Curitiba)

 

07.jpg

نام این برند متعلق به یکی از شرکت های برزیلی است که با خلاقیت تمام از نشان بار کد به جای خط عابر پیاده ی روبروی شرکتش استفاده کرده است و بدین وسیله تلاش دارد تا خریداران را برای خرید از این واحد تجاری تشویق کند.

 

 

3.کوکاکولا ( Coca-Cola)

 

06.jpg

 

طرح نقش بسته بر روی قوطی کوکاکولا که آرم این شرکت محسوب می شود در یکی از شهر های اسپانیا بر روی خط عابر پیاده کشیده شده است. این طرح تبلیغی در سال 2002 اجرا شده بود.

لینک به دیدگاه

.مستر کلین ( Mr. Clean)

 

03.jpg

 

شرکت مستر کلین با متفاوت کردن رنگ خطوط و سفید تر و تمیز تر نشان داده یکی از خط ها از بقیه توجه عابرین پیاده را به تمیزی جلب می کند. لوگو این شرکت در گوشه ای از خط سفید تر و تمیز تر نقش بسته است.

 

 

5.اورتودونتیک ( Orthodontics)

11.jpg

 

این شرکت دندانپزشکی و فعال در زمینه ارتودنسی دندان برای تبلیغ خود به سبکی بسیار خلاقانه از طرح خط ها ی عابر پیاده به هم ریخته همچون دندان هایی که نیازمند ارتودنسی هستند استفاده کرده است. تصویر این تبلیغ پیش از ارتودنسی خط کشی و بعد آن را به نمایش گذاشته است.

 

 

6. فدکس کینکو((FedEx Kinko

08.jpg

 

این شرکت که در زمینه های گرافیکی و چاپ فعالیت می کند، با طراحی یک غلط گیر بزرگ که در حال خط کشی خیابان است و یا ماژیک رنگی که حاشیه خیابان را رنگ می کند با آرام شرکت خود مدتی در نیویورک به تبلیغ پرداخت.

 

 

7. کانسورزیو کرامیستی کاوسی ( Consorzio Ceramisti Cavesi)

12.jpg

01.jpg

02.jpg

 

 

این شرکت طراحی که در زمینه تبلیغاتی در این سطح بسیار فعال است طرح های خود را بر روی خط های سفید رنگ عابر پیاده ، پیاده سازی کرده است و بدین وسیله طرح ها و قابلیت های خود را به نمایش می گذارد.

لینک به دیدگاه

8. بیمه لاتینا ( Latina Insurance)

05.jpg

 

این شرکت با طراحی زیبا و برجسته از خط عابر پیاده این پیام را به بیننده خود القاء می کند که خط عابر پیاده برای عبور عابرین امن تر است.

 

 

9. سمفونی خیابان لوئیس

 

10.jpg

 

در حالی که بیشتر شرکت ها برای رقابت در بازار از تبلیغاتی از این دست استفاده می کنند اما گروه سمفونی خیابان لوئیس با همکاری نمایندگی درایو تلاش کرده است که معنایی متفاوت به این کار داده و باطرح بعضی از نوت های موسیقی بر روی خطوط آن نظر مردم را به سمت زیبایی و هنر نیز جلب نماید.

 

 

10. سالن آرایش

09.jpg

 

 

در آخر هر هفته در هند، آرایشگاهی این طرح از خط عابر پیاده را در نزدیکی سالن خود می چسباند و بدین وسیله مشتریان خود را دعوت می کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...