رفتن به مطلب

گوش چپ ، گوش عشق


ارسال های توصیه شده

مغز انسان به دو نیمکره راست و چپ تقسیم می شود بخش چپ مغز منطق ف توجه به جزئیات ، زبان علم و استراژیها ، را نشان می دهد و طرف راست تصورات ، اشراق و سیر و سلوک ، دید همزمان ،تخیلات و احساسات را حاکمیت می کند .

 

هر یک از این بخش های مغز قسمت مخالف بدن را کنترل می کند . بنابراین منطقی است که اگر جملات عاشقانه و یا احساسی از گوش چپ شنیده شوند سریعتر به مناطق احساسی بدن منتقل می شود .

 

به طور طبیعی چشم راست با زکاوت بیشتری می تواند رنگ ها را درک کند . این در حالی است که نشان می دهد مادران بهتر است گونه ی راست کودک خود را ببوسند و یا با دست چپ کودک خود را در آغوش بگیرند .

 

در حقیقت دانشمندان در تحقیقات خود نشان داده اند که اکثر مادران در دنیا چه راست دست و چه چپ دست ،بیشتر کودکان خود را با دست چپ به آغوش می گیرند .

 

به این ترتیب واکنش های فیزیکی و احساسی کودک مستقیم به سمت راست مغز مادر می رسد . به تازگی گروهی از محققان دانشگاه سم هاتسون آمریکا با آزمایش 1120 نفر مشاهده کردند ، که گوش چپ در این افراد گوش عشق است . به طوری که 69 درصد از موارد خاطر نشان کردند تمام عبارات شیرین و عاطفی را هنگامی که از راه گوش چپ می شنوند بهتر درک می کنند و تنها 56 درصد از موارد اگر این عبارات را از گوش راست بشنوند می توانند عمق آنها را درک کنند.

1268424530.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...