رفتن به مطلب

چگونه به کمک فوتوشاپ یک کاریکاتور تصویری جالب بسازیم


poor!a

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

حتی اگر استعداد نقاشی زیاد خوبی ندارید باید بدانید که به طرز خیره کننده ای خلق و ایجاد یک تصویر کاریکاتور از یک تصویر واقعی با کیفیت و رزولوشن بالا در فوتوشاپ بسیار ساده است و فقط چند دقیقه وقت شما را میگیرد . تصویر مورد نظر خود را بیاورید و آماده شوید تا کار خود را انجام دهیم و به یک فوتوشاپیست حرفه ای تبدیل شویم

 

برای شروع ما از تصاویر رئیس جمهورهای ایالات متحده استفاده کردیم شما هم از هر تصویری که دوست داشتید می توانید استفاده کنید . به هر حال تکنیک ساده ای است و نتیجه ی آن خیلی جالب است .فقط چند دقیقه لازم دارید تا کار را انجام دهید و به تصویرهای خود افکت مورد نظرتان را بدهید .

 

 

از ابزار Liquify استفاده کنید .

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

در واقع بعد از کار دیگر شما هم قبول خواهید کرد که این تغییر گوشه ای از یک معجزه است . ابزار liquefy یک ابزار خیلی ساده است و به شما این توانایی را می دهد که خیلی ساده بتوانید بدون هیچ افکت و یا اجرای هیچ بافت و تغییر در کیفیت عکس در آن انحراف ایجاد کنید . خیلی خوب بهتر است کار را آغاز کنیم.

 

 

 

با رفتن به Filter > Liquify به سراغ ابزار Liquify برویم .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

این ابزارها چیزهایی هستند که امروز می خواهیم از آن ها برای کار خود استفاده کنیم. ابزاری که قاعدتان مهمترین ابزار و کاربردی ترین ابزار است Forward Warp و Pucker و Bloat است . به کمک Forward Warp قسمتهایی از تصویر را فشار می دهد و می شکند . در حالی که ابزارهایی مانند Pucker و Bloat ناحیه های مد نظر را که با قلم تعیین می کنید بزرگ می کند و چروک می کند . ابزار Reconstruct همانند یک ابزار برگشت به عقب عمل می کند . این ابزار تمام تغییراتی که انجام داده اید را به عقب بر می گرداند و همینطور رنگها را و تصویر را به چیزی که در ابتدا بود بر می گرداند . از این ابزار برای زمانهایی که دچار اشباه می شوید ، استفاده کنید .همچنین همیشه به خاطر داشته باشید که می توانید به کمک کلید های کنترل+Z به عقب برگردید (آندو )

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

این یک سطح کلید دیگر است ، در جایی که می توانید سایز قلم و میزان قدرتش را تنظیم کنید ( دانسیته ، فشار همانطور که اینجا هم هست )اگر نمی خواهید خیلی وارد جزییات شوید و کار را سنگین کنید ، به سادگی می توانید بقیه آپشن ها را در ابزار Liquefy غیر فعال کنید .

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

اغلب اوقات نتایج جالب و کمی واقعی به نظر می رسد البته گاهی هم زیادی خنده دار می شود ! خوب زیاد هم مهم نیست چرا که کاریکاتور باید خنده دار و مضحک به نظر برسد پس با خیال راحت به کار خودتان بپردازید و هر کاری خواستید انجام دهید هرکاری که فکر می کنید جالب است .

 

می توانید از عکسهایی با کیفیت پایین هم استفاده کنید ولی زیاد استفاده از آنها پیشنهاد نمی شود . بهتر است از تصاویری که خودتان می گیرید هم استفاده کنید . عکسهای دوستان فامیل و هرکسی که می خواهید .

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...