رفتن به مطلب

جدول نیوجرسی یا گارد بلوک


El Roman

ارسال های توصیه شده

bdfubluo7y433vjwit55.jpg

 

جداول نیوجرسی، حفاظ بتی یا گاردبلوک سازه های بتنی سنگینی هستند که به منظور کاهش میزان خسارات و تلفات ناشی از انحراف خودرو و جلوگیری از سقوط در پرتگاه و یا پارتیشن در محوطه به کار می‌رود.

محل‌های به کار گیری نیوجرسی بیشتر محور میانی آزادراه و بزرگراه، لبه کناری پرتگاه‌ها، دو طرف مسیرهای با پیچ تند و قوس‌های پی در پی و معابر دارای شیب تند و همچنین پارتیشن در محوطهاست.

جداول نیوجرسی در ابعاد طول 3 متر ارتفاع 1.10 متر و عرض پاشنه 80 سانتي متر ( مسلح ) مناسب جهت بزرگراه و جاده هاي برون شهري و به ابعاد طول 3 متر ارتفاع 80 سانتي متر و عرض پاشنه 60 سانتي متر ( مسلح) مناسب جهت مناطق کم ديد ، جاده هاي درون و برون شهري با دو نوع اتصال مفصلي و نر و مادگي تولید میشوند.

 

جداول مینی نیوجرسی نیز به منظور استفاده در دور برگردانها ، کنار جاده هاي فرعي و نيز در رفوژ وسط خيابان هاي اصلي جهت ايجاد فضاي سبز مورد استفاده قرار مي گيرد.

ابعاد قطعه 0.35 ×0.8 ×2 متر میباشد

لینک به دیدگاه
.

 

به جدول های بتنی نیوجرسی می گن

 

روند تولید نیوجرسی

 

الف- مصالح مورد نیاز :

مصالح استفاده شده در نیوجرسی عبارتند ازماسه شسته، شن شکسته نخودی، سیمان وآب

ب-مراحل تولید:

مصالح فوق با درصدهای معین در دستگاه بچینگ با هم مخلوط شده و سپس بتن آماده شده توسط لیفتراک داخل قیف مخصوص که روی پالت جوش داده شده است ریخته شده و سپس داخل قالب های نیوجرسی ریخته می شود این قالب ها دارای 4 پیچ بزرگ می باشند که باعث قفل شدن دو طرف قالب ها به یکدیگر میشوند. بعد از 24ساعت نیوجرسی ها را توسط لیفتراک از داخل قالب ها بیرون آورده ودر محوطه کارخانه گذاشته و طی7 روز عملیات کیورینگ انجام شده و پس از 28 روز کاملا خشک و آماده بارگیری می شوند.

لازم به ذکر است نیوجرسی با عیار سیمان 350 کیلوگرم بر متر مکعب تولید می شود.

 

 

 

:icon_gol:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...