رفتن به مطلب

ریاضی علم دیروز ، امروز و فردا


ارسال های توصیه شده

این درس ریاضی هم واقعا عجب درس شیرینیه! (آره جون خودش) ولی از حق نگذریم جاذبه های شیرین خودش رو داره که سبب شده از ادوار و اعصار گذشته هوادارانی را به خود جذب کند (فیثاغورس ، ارسطو، اقلیدس و....).

 

فواید ریاضی:

ریاضی درسیه که باعث تقویت هوش و حافظه می شه و در بسیاری از مواقع با بدست آوردن مهارت در ریاضی و موفقیت در آن به ما در محاسبات هر چه دقیق تر و پزدادن هرچه صریح تر (بهتر) به اقوام و آشنایان کمک می کند!(مورد اولش در کار و دومی در زندگی روزمره به دردمان می خورد ) از این ها گذشته در معدل گیری ضریب بالایی دارد که همین امر سبب شده در جایگاه والایی در جدول نمرات قرار گیرد. معهذا در این بین وای به حال آن هایی که از ریاضی گریزانند و خوش به حال آنانی که طالب ریاضی اند و در این درس موفق اند.

بیوگرافی ریاضی:

از پیشینه این علم مختصراً سخن به میان آوردیم حال از خانواده این علم سخن بگوییم. این علم دارای برادران نزدیکی مثل فیزیک و شیمی است و نسبت نزدیکی هم با زیست دارد. از نظر سنی هم در این بین این علم (ریاضی) همراه با زیست بزرگ خاندان این دسته از علوم هستند با عمری بیش از ده هزار سال و شیمی کوچکترین عضو این خانواده با عمری نزدیک به صد و پنجاه سال و عمر فیزیک میانگین متوسط عمر این علوم است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...