رفتن به مطلب

ماجرای ممنوع‌التصویري سحر قریشی را از زبان خودش بشنويد


yasi * m

ارسال های توصیه شده

ماجرای ممنوع‌التصویري سحر قریشی را از زبان خودش بشنويد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

normal_sahar3_3eke_ir.jpg

 

 

سينماي ما- سحر قریشی گفت: مسئولان سیما به صورت لفظی به من اعلام کردند که ممنوع الکار هستم و از این امر به هیچ عنوان ناراحت نیستم چون در مدیوم بزرگتری به عنوان سینما حضور دارم. قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به ممنوع الفعالیت شدن خود در تلویزیون گفت: بابت ممنوع الکار شدن تا کنون هیچ مصاحبه‌ای نکردم اما مصاحبه‌هایی در چند روزنامه کار شده بود که روح من از آن بی خبر بود و وقتی به آنها اعتراض کردم اعلام کردند خبر را از روی سایت برداشته‌اند.

 

حالا سوال من این است شاید یکی از سایت‌ها بنویسد که سحر قریشی فوت کرده است. آیا هرچه آنها نوشتند روزنامه ها باید کار کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: من در دو مصاحبه اعلام کرده ام ممنوع الکار شده ام اما هیچ نامه کتبی به من اعلام نشده است و به دلیل آنکه از من خوششان نیامده است اجازه ندادند در یک سریال بازی کنم و پس از آن خیلی دیالوگ‌های متفاوت شنیدم که من را بسیار شوکه کرد.

 

این بازیگر در پایان سخنان خود تصریح کرد: تلویزیون به صورت لفظی به من اعلام کرد که شش ماه ممنوع الفعالیت هستم و این اتفاق برای تمام بازیگران می افتد اما علت آن را نفهمیدم که البته هیچ اشکالی ندارد چون مدیوم تلویزیون برای من کوچک بود و وارد سینما شدم و از این امر خوشحال هستم.

 

 

 

 

 

.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...