رفتن به مطلب

کاربران تلفن همراه چه سایزی از صفحه نمایش را ترجیح می دهند؟


ارسال های توصیه شده

مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics بر اساس نتایج حاصل از بررسی جدید خود اعلام کرد، بیشتر کاربرانی که قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی را دارند ترجیح می‌دهند یک گوشی هوشمند با نمایشگر لمسی بزرگ را برای خود خریداری کنند.

 

به گزارش ایستنا، محققان برای کسب این نتایج با کاربران آمریکایی و بریتانیایی گفت‌وگوهایی را انجام دادند و در نهایت متوجه شدند اندازه قابل قبول نمایشگر که هر یک از کاربران ترجیح می‌دهند گوشی هوشمند جدید خود را با آن خریداری کنند بین 4 تا 4.5 اینچ است که البته باید توجه داشت که تمامی این کاربران به میزان ضخامت گوشی نیز توجه دارند و تمامی آن‌ها گوشی‌های باریک‌تر را بیشتر برای خود مناسب می‌دانند.

 

طبق آمار موجود، 90 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند توضیح دادند که برای خرید گوشی جدید ترجیح دادند محصولی را بزرگتر از آنچه که در اختیار داشته‌اند خریداری کنند.

 

این بررسی همچنین نشان داد گوشی‌هایی که خانم‌ها معمولا برای خود انتخاب می‌کنند کوچک‌تر از گوشی‌های آقایان است. در این میان علاقمندان به سیستم‌عامل اندروید بیشتر از علاقمندان به آیفون سراغ گوشی‌های بزرگتر می‌روند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...