رفتن به مطلب

استفاده از تکنیک های نوین مدیریت پروژه در شهرداری


ارسال های توصیه شده

مسعود کفايتمند معاون فني و عمراني منطقه 11 تهران بزرگ با اشاره به کسب رتبه نخست در پيشرفت فيزيکي پروژه هاي عمراني و نيز مديريت كيفيت جامع و تکنيک هاي کنترل کيفيت گفت: در سالي كه به نام همت مضاعف و كار مضاعف نام گذاري شد، تلاش كرديم برنامه اي تدوين کنيم كه اين شعار را اجرايي نموده و با لطف و عنايات الهي و تلاش شبانه روزي مهندسين و متخصصين فني و عمران منطقه موفق شديم در سامانه کنترل پروژه شهرداري تهران در پيشرفت فيزيکي پروژه هاي عمراني رتبه اول را در سطح تهران بزرگ احراز نمائيم. وي ادامه داد: همچنين در سال اصلاح الگوي مصرف، با پياده سازي مهندسي ارزش موفق شديم ضمن افزايش سرعت و کيفيت پروژه ها ، هزينه اجراي کارها را تا 15% کاهش دهيم و 24 برابر سرمايه گذاري انجام شده صرفه جويي داشتيم و اين رويکرد را کماکان ادامه مي دهيم. همچنين با استفاده از رويکردهاي مديريت كيفيت جامع و تکنيک هاي کنترل کيفيت درخصوص كيفيت پروژه ها در بين مناطق 22 گانه رتبه اول را كسب نموديم و براي افزايش سرعت پروژه ها با توجه به تمهيدات اتخاذ شده و با استفاده از تکنيک هاي نوين مديريت پروژه سرعت اجراي پروژه ها را تا 3 برابر افزايش داديم.

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 11 خاطر نشان کرد: ما شش معيار اصلي در اجراي پروژه ها داريم که عبارتند از افزايش كيفيت، كاهش هزينه ها، افزايش سرعت اجراي پروژه ها، رعايت مباحث ايمني، بهداشت و محيط زيست، در نظر گرفتن آثار و تبعات فرهنگي و اجتماعي پروژه ها، توجه به طول عمر و سادگي نگهداري از پروژه ها با محوريت استفاده از مصالح با كيفيت و فرهنگ سازي جهت نگهداري پروژه ها که در کنار تلاش براي تحقق اين اهداف در انجام پروژه ها، شناسايي نياز ها و انتظارات واقعي شهروندان و برنامه ريزي و تعيين پروژه هايي که اين نيازها و انتظارات را تامين و برطرف نمايند، توسط منطقه دنبال مي شود.

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...