رفتن به مطلب

موانع محيطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارت الكترونيك در ايران


پست های پیشنهاد شده

موانع محيطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارت الكترونيك در ايران

 

چكيده

 

پديده تجارت الكترونيك، از ضروريات تجارت در قرن 21 مي‌باشد. لذا براي استفاده از اين فن‌آوري نوين، لازم است عوامل محيطي مستقيم و غيرمستقيم بعنوان زيربنا در امر توسعه صادرات، مورد بررسي و مطالعه و بازنگري قرار گيرند. همچنين تجار و ساير دست‌اندركاران در امر تجارت بايد اين امر حياتي را شناخته و درك نمايند. براي رسيدن به اين منظور لازم است ابتدا عوامل و در واقع موانع محيطي شناخته و اولويت‌بندي شوند، سپس ضريب اهميت هر كدام رامعين كنيم و در نهايت الگويي جهت پياده‌سازي مناسب تجارت الكترونيك ارائه نمائيم. در اين مقاله نيز همين مراحل انجام شده است. با مطالعه اين عوامل در 73 كشور در حال توسعه و توسعه يافته، الگوي مناسبي جهت استفاده از تجارت الكترونيك در ايران داده شده و پيشنهاداتي مناسب با يافته‌هاي تحقيق ارائه گرديده است.

 

این مقاله را با فرمت ورد از فایل پیوستی دریافت نمایید

مقاله توسط جناب دکتر سید محمد اعرابی نگاشته شده ودرفصلنامه مدیریت نوین نیز به چاپ رسیده است

 

پسورد : spow

1.mavane tabii va eraeye olgooye monaseb estefadeh az tejarate elektroniki dar iran.rar

لینک ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...