رفتن به مطلب

آخرین اخبار فوتبال اروپا و جهان


ارسال های توصیه شده

رقابتهاي مرحله يک هشتم پاياني جام حذفي ايتاليا ( کوپا ايتاليا ) در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه با برگزاري دو ديدار به پايان مي رسد

چهارشنبه شب ( 28 دي)، ميلان در سن سيرو ميزبان نوارا خواهد بود و پنجشنبه شب هم اينتر در همين ورزشگاه به استقبال جنوا خواهد رفت

اين درحالي است که دو غول برتر ايتاليا يکشنبه اين هفته در سن سيرو مقابل هم قرار گرفته بودند و دراين بازي اينتر توانست تا با تک گل ديگو ميليتو به سه امتياز مسابقه دست بيابد.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 241
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ديدارهاي دور رفت مرحله يک چهارم پاياني جام حذفي اسپانيا روزهاي سه شنبه تا پنجشنبه برگزار خواهد شد

با مشخص شدن 8 تيم راه يافته به مرحله يک چهارم پاياني رقابتهاي کوپا دل ري، بازيهاي اين مرحله در روزهاي سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه برگزارخواهند شد.

برنامه بازيهاي دور رفت مرحله يک چهارم پاياني کوپا دل ري بدين ترتيب است

سه شنبه 27 دي (17 ژانويه)

اسپانيول- ميراندس

چهارشنبه 28 دي (18 ژانويه)

اتلتيک بيلبائو – مايورکا

رئال مادريد- بارسلونا

پنجشنبه 29 دي (19 ژانويه)

والنسيا- لوانته

لینک به دیدگاه

تک گل ديه گو ميليتو، ششمين پيروزي پياپي اينتر در سري آ را رقم زد و زانتي اميدوار است که اين روند در ادامه فصل نيز تداوم داشته باشد.

خاوير زانتي، کاپيتان اينتر، معتقد است پيروزي يکشنبه شب اين تيم مقابل ميلان، اعتماد به نفس نرآتزوري را به ميزان قابل توجهي افزايش داده است.

تک گل ديه گو ميليتو، ششمين پيروزي پياپي اينتر در سري آ را رقم زد و زانتي اميدوار است که اين روند در ادامه فصل نيز تداوم داشته باشد.

او در گفتگو با سايت اختصاصي باشگاه اينتر گفت:" هميشه بعد از پيروزي در دربي انگيزه بيشتري پيدا مي کنيد. پيروزي در چنين ديداري هميشه اعتماد به نفس را افزايش مي دهد. پيروزي در دربي معناي زيادي دارد زيرا هميشه مقابل تيم فوق العاده اي بازي مي کنيد. اين چيزي است که بايد روي آن تاکيد کنم.

ما بايد همچنان به کارمان ادامه بدهيم. بعد از چنين بردي، بايد با اشتياق بيشتري کار کنيم. پيروزي در اين ديدار سه امتياز فوق العاده براي ما داشت، آن هم در مقابل تيمي که در صدر جدول قرار داشت؛ يک تيم قدرتمند. اين يک دربي بود بنابراين ما براي خودمان و هواداران خيلي خوشحاليم. ما اکنون بايد به همين مسير ادامه بدهيم."

اينتري ها پنج شنبه شب در کوپا ايتاليا مقابل جنوا قرار خواهند گرفت.

لینک به دیدگاه

يک روانشناس ورزشي دليل عملکرد ضعيف کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي تيم رئال مادريد مقابل بارسلونا را آلرژي او به تيم هاي بزرگ و قدرتمند مي داند.

يک روانشناس ورزشي سعي کرد تا دليل عملکرد ضعيف کريستيانو رونالدو را در بازي هاي مقابل بارسلونا کشف کند.

بارسلونا و رئال مادريد در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا، روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت. کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي سفيدپوشان خود را آماده مبارزه با رقيب قدرتمند خود مي کند.

در مقاله منتشر شده در روزنامه دياريو دي نوتيسياس دلايل عملکرد ضعيف رئال مادريد در مسابقه هاي بزرگ آمده است.

بر همين اساس کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي رئل مادريد، در ده بازي اخير اين دو تيم تنها 3 گل به ثمر رسانده است.

جرج سيلوريو، روانشناس ورزشي معتقد است که کريستيانو به تيم هاي بزرگي مثل بارسلونا آلرژي دارد. به همين دليل است که او در ال کلاسيکو نمي تواند خوب ظاهر شود.

لینک به دیدگاه

مهاجم رئال مادريد براي شروع زندگي خصوصي خود با ارينا شايك و فرزندش تصميم گرفت كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند!!!!! :vahidrk:

 

به گزارش ايسنا در آستانه نخستين ال‌كلاسيكو 2012 كه قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شود، روزنامه‌هاي پرتغالي خبري جنجالي را منتشر كردند و آن اين كه كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد تصميم گرفته كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند و خانه ديگري را به دور از خانه خود براي او اجاره كند.icon_pf (34).gif

به نوشته مجله «نوفا» رونالدو با اين تصميم خود مي‌خواهد با فرزند و نامزدش ارينا شايك تنها باشد و كسي وارد حريم خصوصي آن‌ها نشود!!!!!

 

به نوشته روزنامه‌ «دو لوريس» رونالدو مادرش را از ديدن نوه‌اش محروم كرده است، اما دوري از فرزند كريستيانو رونالدو براي مادر او بسيار سخت و تحمل ناشدني است چرا كه از ابتداي به دنيا آمدن اين كودك، وظيفه تربيت او بر عهده مادر رونالدو بوده و چنين دوري براي او امكان پذير نيست.

 

اين روزنامه‌ مسئوليت چنين اقدامي را به گردن ارينا شايك انداخت و بر روي صفحه اول خود نوشت: «ارينا نقش خود را در جدايي انداختن بين خانواده‌ كريس به خوبي ايفا كرد.»:vahidrk::banel_smiley_4::w000:

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

خوب مادرشو نرفته بندازه تو کوچه که..براش خونه گرفته

مثل اینکه شما ازدواج میکنید میرید سر خونه زندگی خودتون زندگی میکنید...جدا از پدر مادر....کجاش بده؟:w58:

لینک به دیدگاه

با اجازه!

همچین میگین انگار مادرشونو گذاشتن تو جوب! خب هرکسی دوست داره از یه مدتی به بعد مستقل زندگی کنه.

چه اشکالی داره برای مادرش یه خونه ی مستقل بخره.

از عکس کسی که بحثو شروع کرده، مشخصه که بارسایی هستند ولی این دلیل نمیشه که همیشه رونالدو نقش آدم بده رو بازی کنه. :a030:

من خودم بارسایی هستم. اما خب چه ایرادی داره رونالدو دور از مادرش زندگی کنه. مخصوصا توی یه فرهنگ اروپایی؟ :ws52:

مث این میمونه که ما که مسلمان هستیم بگیم چرا فلانی که مسلمان نیست چرا مشروب میخوره! :w16:

لینک به دیدگاه

اسطوره فوتبال برزيل بار ديگر درباره مقايسه اش با ستاره آرزانتيني بارسلونا اظهار نظر کرد.

"ادسون آرانتس دوناسيمنتو" ملقب به پله، اسروه فوتبال برزيل و برترين گلزن دنيا در گفت و گو با نشريه لوموند اظهار داشت: هر وقت ليونل مسي 1283 گل به ثمر رساند و سه بار هم قهرمان جهان شد، درباره اش صحبت مي کنيم. رکوردها قابل شکسته شدن هستند، اما شکستن رکورد من توسط مسي کار خيلي سختي است.

 

وي افزود: مردم مي پرسند که چه زماني پله جديد به دنيا خواهد آمد.به نظر من اين اتفاق ديگر رخ نخواهد داد؛ زيرا والدينم بچه دار نخواهند شد. با اين حال و به رغم تفاوت سني ام با مسي بايد بگويم که هر دو خداي فوتبال هستيم.

 

اين شخصيت 71 ساله در ادامه گفت: زماني که من بازي مي کردم، هيچکسي قادر به تشخيص اين نبود که با کدام پايم ضربه مي زنم. مسي هم بازيکن بزرگي است، اما او در آرژانتين به اندازه حضور در بارسلونا موفق نيست.

لینک به دیدگاه

ديويد بكام گفت آرزوي او كاپيتاني تيم بريتانيا در المپيك لندن است و حتي اجازه آن را از باشگاه لس آنجلس گالاكسي گرفته است.

بكام كه به تازگي قراردادش با لس آنجلس گالاكسي را تمديد كرده ، گفت: من عاشق كاپيتاني تيم بريتانيا هستم.من پيش از اين تيم كشورم را در زمين هدايت كرده ام و مي دانم چه شكوهي دارد كه تيم فوتبال را در المپيك هدايت كني.

بكام 36 ساله افزود: با استوارت پيرس سرمربي تيم صحبت هايي داشته ام ولي هنوز انتخابي صورت نگرفته است.

 

ستاره سابق تيم ملي انگليس يكي از اعضاي كليدي براي كسب ميزباني لندن در المپيك 2012 بود و در حال حاضر يكي از 184 بازيكن فوتبال است كه اتحاديه فوتبال انگليس با او تماس گرفته تا در صورت لزوم و فراخوان در دسترس باشد.

 

او ابراز اميدواري كرد كه حتي پس از پايان قراردادش با لس آنجلس گالاكسي در سال 2014 باز هم به فوتبال حرفه اي ادامه دهد.

 

بكام گفت: احساس مي كنم هنوز جوان هستم و مي توانم تا مدتها به بازي فوتبال ادامه دهم. من عاشق فوتبال هستم. ازتمرين و بازي كردن لذت مي برم و شيفته آن هستم كه عضوي از يك تيم فوتبال باشم. فعلا كه تا 39 سالگي با لس آنجلس گالاكسي هستم. بعد از آن بايد ببينم چه اتفاقي مي افتد.

لینک به دیدگاه

هفته بيست‌و‌دوم ليگ برتر انگليس با انجام دو ديدار مهيج ميان بالانشينان منچستري و لندني به پايان خواهد رسيد.

پيکارهاي اين هفته ليگ برتر با انجام دو ديدار حساس (يکشنبه) به پايان خواهد رسيد. دو ديداري که در يک سوي آن نماينده‌اي از شهر منچستر و سوي ديگر تيمي قدرتمند از لندن حاضر خواهد بود.

 

 

*برنامه مسابقات روز شنبه:

نوريچ‌سيتي – چلسي

اورتون – بلکبرن

فولام – نيوکاسل

کوئينزپارک‌رنجرز- ويگان

استوک‌سيتي- وست‌برومويچ‌آلبيون

ساندرلند- سوانسي

ولورهامپتون – آستون‌ويلا

بولتون – ليورپول

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...