رفتن به مطلب

رد ایمیل های دریافتی خود را بگیرید!!


Iman-Emperatour

ارسال های توصیه شده

روزانه صدها ايميل خواسته و ناخواسته وارد صندوق نامه های الکترونیکی شما میشود که فرستنده آن ها برایتان ناشناخته است و شما کنجکاو مي شويد که ببينيد اين ايميل از چه مسيري برايتان ارسال شد ه است. اولين قدم براي رد گيري يک ايميل یافتن Header يا همان سر برگ ايميل در يافتي است. در واقع اين سربرگ ها براي اين است که به شما نشان دهد ايميل دريافتي از کجا و در طي چه مسيري به دست شما رسيده است که به طور معمول اين سر برگ ها To ، From و Subject را نشان مي دهد. اما چيز هاي بيشتري در سر برگ وجود دارد.در اين ترفند شما را به سفري براي رد گيري ايميل هاي صندوق پستي خود مي بريم و اين راه فقط در داخل صندوق پستي شما ميسر است.

1- در Gmail : ابتدا وارد Inbox ایمیل خود در Gmail شوید. سپس وارد ایمیل دریافتی شده و سپس بر روی فلش کوچک رو به پایین در بالای متن ایمیل و در کنار تاریخ ایمیل و دکمه Reply کلیک کنید. در منوی کوچک باز شده ، Show Orginal را انتخاب کنید. در پنجره جدید شما ریز اطلاعات ایمیل دریافتی را خواهید داشت.

2- در Hotmail یا Live : وارد صندوق پستي ایمیل خود شويد ، بر روی Options در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. سپس بر روي Mail Display Settings کلیک کرده و گزينه Message Headers را به Full تغيير داده و دکمه OK را بزنيد. اکنون ايميل هاي شما داراي سر برگ هاي بيشتري خواهد شد.

3- در Yahoo Maill: وارد Inbox خود در یاهو شده و سپس وارد ایمیلی که قصد مشاهده سربرگ های کامل آن را دارید بشوید. سپس در پایین متن ایمیل خود عبارت Full Headers را بیابید و بر روی آن کلیک کنید. :w16:

 

منبع:http://www.neghnegh.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...