رفتن به مطلب

کاهش قابل ملاحظه قیمت پرفروش‌ترین گوشی htc در بازار ایران


ارسال های توصیه شده

فروشندگان گوشی‌هاي اچ تی سی از کاهش 20 هزار تومانی گوشی Wildfire S این برند در سطح بازار خبر دادند.

 

استقبال از این گوشی باعث عرضه گسترده آن در سطح بازار شده که همین امر باعث کاهش قیمت این مدل شده است.

 

به گزارش دنیای اقتصاد گوشی پرفروش اچ تی سی موسوم به Wildfire S که چندی پیش به بهای 290 هزار تومان به فروش مي‌رسید هم‌اکنون با کاهش قیمت 20 هزار تومانی با قیمت 270 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار مي‌گیرد.

 

گوشی Wildfire S اچ تی سی به دلیل برخورداری از قیمت مناسب مورد توجه بیشتر مشتریان این برند تایوانی قرار گرفته است. این گوشی ۱۰۵ گرمی که در اندازه مناسب تولید شده به راحتی با یک دست مي‌توان با آن کار کرد. این گوشی تا حدودی شبیه به Wildfire اورجینال است؛ سطح لاستیک مانند نرم قاب پشت گوشی به راحتی از قاب جلو قابل تشخیص است.

 

این دکمه به راحتی با لمس قابل تشخیص است و بعد از هر بار فشار دادن کلید به‌طرف بالا پرش پیدا مي‌کند. صفحه نمایش لمسی خازنی 3.2 اینچ با وضوح ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل بخش عمده قاب جلو را دربر مي‌گیرد. صفحه نمایش از نوع LCD روشن است اگرچه تنظیم اتوماتیک ندارد تا نبود حسگر نور محیط را جبران کند. این صفحه نمایش تاحدودی انعکاسی است و در هوای آزاد به راحتی نمی‌توان با آن کار کرد. گوشی Wildfire S مجهز به نسخه 2.3 آندروید با منویHTC Sense همراه است. گوشی Wildfire S دارای دفترچه تلفن معروف اچ تی سی است که به‌خوبی با شبکه‌هاي اجتماعی ادغام شده است. اچ تی سی Wildfire S دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی است که حداکثر وضوح آن ۲۵۹۲ در ۱۹۵۲ پیکسل است. این گوشی دارای مرورگر وب آندروید 2.3 (Gingerbread) است که کارآیی آن نسبت به Froyo بالاتر است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...