رفتن به مطلب

بهترین اپلیکیشن های سال 2011 به انتخاب اپل


ارسال های توصیه شده

به اسکار اپلیکیشن ها خوش آمدید! با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۱،‌ شرکت اپل اپلیکیشن های برتر سال گذشته اپ استور را در مراسمی به عنوان App Store Rewind معرفی کرده است و حالا زمان اش رسیده تا با بهترین اپلیکیشن های iOS در سال ۲۰۱۱ آشنا شوید:

 

اپلیکیشن برتر:

منتخب این قسمت اپلیکیشن فوق‌العاده محبوب instagram میباشد . این برنامه مختص عکاسی که افکت های بسیار جالبی را در خود جای داده توانسته توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کند و هم اکنون بیش از ۱۱ میلیون کاربر دارد. اما شاید علت اصلی محبوبیت آن را بتوان شبکه اجتماعی داخلی آن دانست، جایی که کاربران به اشتراک و امتیاز دهی عکس ها میپردازند. این اپلیکیشن تا کنون مختص کاربران iOS بود، اما آن طور که امروز در خبرها شنیده شد، به زودی برای اندروید هم عرضه خواهد شد.

 

در قسمت اپلیکیشن های برتر همچنین از اپلیکیشن های VidRhythm (اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو کلیپ) و Band Of The Day (اپلیکیشنی برای یافتن گروه های موسیقی) تقدیر به عمل آمد. همچنین اپلیکیشن ویرایش تصاویر Snapseed به عنوان بهترین اپلیکیشن سال برای آی پد شناخته شد.

 

بازی برتر سال:

 

mzl.hmtfjpin.320x480-75_narenji.jpg

 

جایزه این قسمت، با توجه به محبوبیت بالایش نزد کاربران از حساسیت بسیاری هم برخوردار بود، پس از یک رقابت نفس گیر به اپلیکیشن Tiny Tower رسید. شما در این بازی رایگان باید پس از ساخت برجی کوچک، به مدیریت طبقات آن از لحاظ مالی و ... بپردازید.

 

دیگر بازی های تقدیر شده این حوزه هم عبارت بودند از Tiny Wings و Touchgrind BMX . در مورد Touchgrind باید بگوییم که یک مسابقه دوچرخه سواری با قابلیت کنترل مولتی تاچ میباشد که از هیجان بسیاری برخوردار است، بازی Tiny Wings نیز برای آی پد بازی Dead Space به عنوان بهترین بازی سال شناخته شد.

 

اپل همچنین به معرفی ۵ اپلیکیشن برتر در هر حوزه پرداخته است، برای مثال اپلیکیشن های برتر شبکه های اجتماعی از این قرار اند :‌ Find My Friends ، Facebook Messenger ، Teetbot ، LikedIn ، Pinterest

Apples-Top-Apps-of-2011.jpg

 

در حوزه های خارج از اپلیکیشن ها هم فیلم The Social Network عنوان پرفروش ترین فیلم آیتونز و بیوگرافی استیو جابز نیز به عنوان پرفروش ترین کتاب سال ۲۰۱۱ معرفی شدند.

----------

نارنجی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...