رفتن به مطلب

جزوه مدیریت شبکه های مخابراتی (tmn)


ارسال های توصیه شده

شبکه مدیریت مخابرات Telecommunication Management Network

(TMN)

 

پیشرفت تکنولوژی های مخابراتی وارتباطی در یکی دو دهه اخیر با چنان رشد فزاینده ای همراه بوده است که عصر ارتباطات نام بسیار با مسمایی برای این دوران است . پیچیدگی های شبکه های مخابراتی موجود ونیز تنوع وکیفیت بالایی که مشتریان انتظار دارند ، سرویس دهندگان مخابراتی را مجبور می سازد که برای حضور در صحنه رقابت ، مدیریتی مناسب وکارا روی شبکه مخابراتی خود داشته باشند ونیز تولید کنندگان سیستم های مدیریتی قوی تری به بازار عرضه کنند . هر سرویس دهنده مخابراتی با دست یافتن به مدیریت کارا روی شبکه ای که در اختیار دارد می تواند علاوه بر برآورده کردن رضایت خاطر مشتریان خود ، با بکار گیری بهینه منابع شبکه تا حد ممکن سود آوری را افزایش وهزینه ها را کاهش دهد.

اگر چه مدیریت شبکه مخابراتی بحث جدیدی نیست واز روزهای آغازین بکار گیری شبکه مخابراتی حتی از ساده ترین نوع خود بدیهی بوده است لکن دلایل زیر را می توان عمده ترین عواملی دانست که باعث مطرح شدن این مبحث بطور جدی شده است .

 

دانلود کامل جزوه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...