رفتن به مطلب

نجات اقتصاد یک شهر با 5 روز اقامت پادشاه سعودی


ارسال های توصیه شده

با اقامت پادشاه سعودي و پنج شاهزاده، اقتصاد يك شهر آمريكا رونق گرفت!

 

در ميان بحران اقتصادي جاري، شبكه هاي تلويزيوني آمريكا 21 نوامبر 2008 از رونق گرفتن اقتصاد شهر «روچستر» آمريكا واقع در ايالت مينه سوتا خبر داده و گفته بودند كه دليل اين رونق اقتصادي؛ اقامت پنج روزه عبدالله بن عبدالعزير پادشاه كشور سعودي در اين شهر بوده است.

طبق اين گزارش ها، پادشاه سعودي، چهاردهم نوامبر 2008 براي يك معاينه پزشكي در كلينيك مايو (كه موسس آن يك پزشك انگليسي بوده است) وارد اين شهر شده بود و به همراه او پنج شاهزاده سعودي ديگر و صدها محافظ و خدمه. معاينات پزشگي پادشاه سعودي 19 نوامبر پايان يافت ولي تني چند از شاهزادگان و خيل همراهانشان براي چندين روز ديگر در روچستر مانده بودند. ملك عبدالله و همراهان در طول اقامت در روچستر ميليونها دلار هزينه كردند كه باعث رونق اقتصاد روچستر شده بود.

تني چند از مخاطبان اين شبكه هاي تلويزيوني كه درباره اخبار پخش شده نظر مي دهند و نظر (كامنت) خودرا با «اي ـ ميل» مي فرستند و در پايان خبرها خوانده مي شوند اظهارنظر كرده بودند كه بهتر است پادشاه سعودي با اين پول و مبلغي بيشتر، چند كلينيك از نوع «مايو Mayo» در كشور خود تاسيس كند تا مردم منطقه در آنجا معاينه و درمان شوند و عُقده پول نفت در دلشان باقي نمي ماند و به خشم و انتقام تبديل نشود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...