رفتن به مطلب

سیستم تخصصی رندرینگ r-149


poor!a

ارسال های توصیه شده

درراستای افزایش بازده سیستم های تخصصی پردازش و رندرینگ سه بعدی در موتور رندر “وی ری” (V Ray Render Engine ) ،

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
یکی از تخصصی ترین واحد های ارائه دهنده سیستم های حرفه ای و دستگاه های رندر و انیمیشن سه بعدی، دستگاه R-149 را با مشخصات جدید معرفی نموده است. این سیستم که انحصارا به منظور استفاده در موتور رندرینگ V Ray تهیه شده است، با تنظیمات دقیق و ۱۹۰ ساعت ازمایش در اختیار طراحان و مهندسان عزیز قرار گرفته است.

 

r-149.jpg

این سیستم دارای پردازنده شرکت اینتل (Intel) بوده که با سرعت ۲۴ گیگاهرتز (۲۴ GHZ)به همراه ۱۵ مگابایت حافظه پرسرعت کش (۱۵ MB Cache) عرضه شده است. همچنین این سیستم دارای ۳۲ گیگابایت (۳۲ GB) حافظه پر سرعت DDR3 می باشد. این سیستم با تکیه بر سیستم خنک کنندگی حرفه ای خود که توسط جریان هوا و آب تامین می شود نوید ساعات طولانی رندرینگ را بدون افکت کیفیت و نگرانی از کاهش عمر مفید پردازنده به ارمغان خواهد آورد.

نسل جدید سیستم های رندرینگ و پردازش تصویر

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مجهز به سریعترین و قوی ترین پردازنده ها و چیپست های حال حاضر جهان می باشد که با تکیه بر توان فنی کارشناسان و انجام آزمایش های متوالی و تخصصی بروی سیستم ها، مشکل زمان و عدم کارایی سیستم های رندرینگ را مرتفع نموده است.

سیستم R-149 با تکیه بر ۴ عدد کارت گرافیک، ۱۲ گیگابایت حافظه پر سرعت GDDR5 مختص کارت گرافیک و ۲۰۰۰ استریم پردازشی، سرعتی باورنکردنی را در پردازش های بلادرنگ (RealTime Rendering) در نرم افزار ها و موتور رندرینگ وی ری (V Ray) از خود نشان داده است.

R-149_title.jpg

 

سیستم R-149 به منظور استفاده طراحان دکوراسیون و فضای های محیطی، معماران، انیمیشن سازان، شرکت های تبلیغاتی و … طراحی کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...