رفتن به مطلب

دانلود کتاب جامعه شناسی کشاورزی


spow

ارسال های توصیه شده

دانلود کتاب جامعه شناسی کشاورزی

 

دانلود رایگان کتاب های جامعه شناسی

كتاب جامعه شناسی کشاورزی ایران

 

%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87_%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C_%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

تذکر مهم:

خوبست دوستان بدانند که ارائة رایگان کتابهای جامعه شناسی در این وبسایت مطلقاً از باب کسب در آمد یا منفعت مادّی نمی باشد. در واقع صادقانه اگر بگویم نه تنها "جامعه شناسی شرقی" را از این کار هیچ نفعی نیست بلکه بی تعارف سراسر زحمت است از بابت صرف "وقت"- که بهر حال برای تهیة این کتابها از سایتها و منابع گوناگون و آماده کردن و گنجاندن آنها در قالب این وبسایت سپری می شود، و صرف هزینه- اگرچه در حد اتصال به اینترنت ناچیز باشد! ضمن اینکه مهمترین هزینه ای که یک انسان در طول حیاتش می تواند داشته باشد همان وقت است!

اما از آنجا که "جامعه شناسی شرقی" کتاب را همچون دوست، صمیمانه گرامی می دارد و دوستداران کتاب را هم بمانند خودِ کتاب، صادقانه دوست می انگارد قطعاً مایة خرسندی اش خواهد بود که بتواند در کنار سایر کوششهایی که در زمینة جامعه شناسی در این وبسایت دارد بی هیچگونه چشمداشتی کتابهای مربوط به جامعه شناسی را نیز بتدریج برای استفادة دوستدارانش گرد هم آورد!

نکتة آخر مربوط می شود به ناشران و مؤلفان این آثار؛ در این دنیای دیجیتال که بهر حال یک رویش بی رحمی و ناسپاسی و حق نشناسی است جامعه شناسی شرقی بنوبة خود از جانب خویش و دوستان خویش و دوستداران جامعه شناسی و کتابهای جامعه شناسی، مراتب حق شناسی و قدرشناسی و سپاسگزاری خویش را از آندو اعلام می دارد. حالیا این حداقل کاریست که می توانیم در حقشان انجام دهیم؛ و شاید هم حداکثر آن!

*************************************************************

نام کتاب: جامعه شناسی کشاورزی ایران

عنوان دیگر: -

نویسنده: دکتر عبدالعلی لهسایی زاده

مترجم: -

در قالب: PDF

حجم: MB ۱۰.۱

تعداد صفحات: ۳۳۵

************************************************************

در مورد كتاب "جامعه شناسی کشاورزی ایران" (با موضوع جامعه شناسی روستایی):

"جامعه شناسی کشاورزی یکی از زیر شاخه های تخصصی جامعه شناسی روستایی است که اختصاصاً به چگونگی ساخت و تحولات نظامهای زراعی در جوامع روستایی و کشاورزی می پردازد." کتاب حاضر در سه فصل و یک نتیجه گیری به بحث و بررسی پیرامون جامعه شناسی کشاورزی در ایران پرداخته است؛ در فصل اول به تاریخچه پیدایش و گسترش این علم و چگونگی شکل گرفتن نظریه ها و دیدگاههای در آن اشاره شده است؛ در فصل دوم نظامهای بهره برداری کشاورزی در ایران قبل از انقلاب 1357 و در فصل سوم بعد از انقلاب 1357 مورد بحث قرار گرفته است.

یک نکتة حاشیه ای در خصوص این کتاب اینست که عنوان لاتین این کتاب در صفحة آخر (جلد پشتی) Iran Sociology of Agriculture درج شده است! راستش من هرطور فکر کردم آخرش نفهمیدم چطور می شود معادل "جامعه شناسی کشاورزی ایران" به لاتین عبارت فوق باشد! حالا اگر Iran`s Agricultural Sociology بود یا Sociology of Iran`s Agriculture و یا Agricultural Sociology of Iran حرفی نبود اما عبارت Iran Sociology of Agriculture بسیار نامأنوس بنظر می رسد! احتمال اشتباه چاپی آنهم در تیتر یک کتاب دانشگاهی بسیار کم است! بهرحال نمی دانم! امیدوارم من اشتباه کرده باشم تا یک استاد معزز یا یک انتشاراتی بنام!

لطفاً پس از کلیک بر روی لینک اندکی شکیبا باشید تا فایل برای برداشت آماده شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...