رفتن به مطلب

بزرگترین رستوران‌گردان دنیا


lilac

ارسال های توصیه شده

00.jpg

رستوران گردان این برج بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است که بخش متحرک آن در هر ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا بازدیدکنندگان امکان تماشای تهران در تمام جهت‌ها را داشته باشند.

 

001.jpg

مدیرعامل برج میلاد درباره نرخ غذاهای این رستوران تصریح کرد یک وعده شام در رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۵۰ تا ۳۰۰ متری برای هر نفر ۱۶۸ هزار تومان هزینه دارد که شامل بوفه آزاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی به‌همراه انواع سالاد، نوشیدنی‌ها و مخلفات دیگر است.

 

002.jpg003.jpg004.jpg

 

استفاده از این رستوران‌ها در حال حاضر برای شام از ساعت 20:30 تا 21:30 و 21:45 تا 23:15 امکان‌پذیر است.هم‌چنین برگزاری میهمانی‌های گروهی ارگان‌ها و نهادها نیز در این رستوران‌ها امکان‌پذیر است.

 

005.jpg006.jpg018.jpg

 

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری سطح زمین قرار دارد. این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از جاذبه‌های بصری آن است. رستوران ویژه این برج هم که در ارتفاع ۲۹۲ متر قرار دارد با الهام‌گیری از نقوش سنتی طراحی شده و فضایی مطلوب را جهت معرفی فرهنگ کشور فراهم آورده است.

 

برج میلاد علاوه بر جاذبه های فراوان و برخورداری از مدرن ترین و بهترین تکنولو‍‍ژی ها ارتباطی و فناوری روز دنیا، بعنوان یک نماد ملی، مهد آثار تاریخی، فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی است. در طراحی و معماری برج میلاد از آثار و نقوش فرهنگی ایرانی و اسلامی استفاده شده است. در بسیاری از قسمت های این برج از طرح ها و نقشه هایی استفاده شده است که با فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی بسیار عجین است.

 

007.jpg008.jpg009.jpg

 

نمایش آثار نفیس هنری، تاریخی و صنایع دستی در گالری های واقع در برج برای شناساندن فرهنگ کهن ایران به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، تماشای پرده های شاهنامه که بر روی دیوارها و ستون های رستوران گردان نصب گردیده است، نمایش عناصر اصلی حیات و افسانه و تمثیل های ایرانی و اسلامی در گنبد آسمان که برگرفته از فرهنگ و تمدن چند هزار ساله ایران است، نمونه هایی از این آثار تاریخی، فرهنگی و هنری برج میلاد است.

 

016.jpg017.jpg012.jpg014.jpg

 

اگرچه پرداخت مبلغ ۱۶۸۰۰۰ تومان برای یک وعده غذا، اندکی با جیب ۷۰ درصد از مردم که آمارها می گویند حداقل درآمد یعنی ماهانه ۳۳۰ هزار تومان را دریافت می کنند، کمی تا قسمتی فاصله زیاد دارد ولی از آنجایی که این مردم بطور معجزه آسایی از عهده هزینه های سنگین زندگی تهران برآمده اند برای عقب نماندن از آن ۳۰ درصد باشد بعید نیست که برای یک بار هم شده مهمان بلند مرتبه ترین رستوران ایران شوند.

 

015.jpg022.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...