رفتن به مطلب

30 ایده دکوری زیبا برای شروع فصل پاییز !


ارسال های توصیه شده

کدوتنبل های پائیزی

p_101374147.jpg

با کمی ذوق و سلیقه با استفاده از عناصر طبیعی می توانید زیبائی پائیزی را در خانه تان حس کنید. برای داشتن تصویری منسجم و البته منحصر به فرد می توانید با مجموعه ای از کدو تنبل که تقریبا یک شکل هستند اما در رنگهای مختلف شروع کنید. با برگ و ساقه های درخت انگور می توانید آنها را تزئین کنید. با اضافه کردن یک کلوشه شیشه ای یا پارچ می توانید به میز طبیعتتان ظرافت بیشتری بیافزائید.

 

 

 

حلقه دستمال سفره بلوطی

 

 

p_101509211.jpg

با گشتی در طبیعت می توانید مقداری از این بلوطهای زیبا را برای حلقه دستمال سفره جمع آوری کنید.برای هر حلقه در نه یا ده عدد از بلوطها سوراخی ریز ایجاد کنید. بلوطها را با عبور دادن یک کش یا نخ قیطان مناسب به هم متصل کنید البته یکی در میان آنها را سروته بگذارید تا زیباتر به نظر برسند. بعد دو سر رشته را به هم گره بزنید و اضافی آن را قیچی کنید.

لینک به دیدگاه

آویز تزئینی ذرت

p_101171059.jpg

با دسته بندی برگ های ذرت طبق شکل و بستن آنها می توانید آن را از درب کابینت آشپزخانه تان آویزان کنید. برای ایجاد هارمونی بیشتر می توانید ظرفهای شیشه ای حاوی ذرت یا حبوبات را در همان کابینت قرار دهید.

 

 

 

تزئین گلدان رومیزی

p_101504048.jpg

آیا به دنبال یک وسیله تزئینی ارزان قیمت برای پر کردن گلدان شیشه ای هستید؟ استفاده از دانه های خشک شده همراه با بوته فکر خوبی به نظر می رسد. در این شکل برای تزئین گلدان شیشه ای از دانه های لوبیای سفید استفاده کرده ایم و روی آن هم یک شاخه بوته از میوه های زالزالک کال قرار داده ایم که رنگ زرد زیبایی دارد. می توانید رنگهای مختلف را نیز امتحان کنید.

 

 

 

 

 

 

میوه های باغ

 

 

p_101243765.jpg

می توانید از سیب با رنگ های مختلف برای تزئین طاقچه ها استفاده کنید. با استفاده از گلدانها چینش میوه ها را جذاب تر و هنرمندانه تر کنید. اگر می خواهید تزئینتان تا آخر فصل پائیز دوام بیاورید از میوه های مصنوعی استفاده کنید.

لینک به دیدگاه

گلچین برگها

 

p_101333349.jpg

با قرار دادن برگهای زیبای پائیزی در جام های شیشه ای یا گلدانهای مینیاتوری حس لطیف دیدن برگهای رنگارنگ پائیزی را تجربه کنید. برای تغییر در زمینه می توانید یک کدوی تنبل کوچک هم اضافه کنید.

 

 

 

 

 

چیدمان گلهای زیبای فصل پائیز

 

 

p_100164194.jpg

از یک ظرف فلزی معمولی می توانید برای کاشت گیاهان این فصل بهره ببرید. در این گلدان می توانید از گیاهان زیبای علف چشمه ،سیکلامن، کروتون و خوشه های گندم بهره ببرید.

 

 

 

موهبت های پائیزی

p_101068550.jpg

عناصر پائیزی طیف گسترده ای از رنگهای بسیار زیبا و طرح و نقش های متنوعی را ارائه می کند. با تکیه بر این عناصر جذاب میتوانید خوانچه تزئینی(centerpiece) زیبایی داشته باشید. .با یک سینی و چندظرف(مثل آجیل خوری) شروع کنید. در نمونه ای که می بینید ما از ظروف فلزی عتیقه آنتیک و سنتی استفاده کرده ایم تا نمای زیبایی ارائه دهیم. سینی و ظرف ها را با توت های مختلف ، گردو، فندق و بلوط و دیگر میوه ها بچینید. برای درخشندگی و زیبایی بیشتر می توانید بعضی از آنها را با رنگ طلایی یا نقره ای تزئین کنید.

تذکر: اگر محصول تزئینی شما در دسترس کودکان قرار دارد مطمئن شوید موادی که به کار می برید سمی نباشند.

لینک به دیدگاه

گلدان پائیزی

p_101333183.jpg

یک دستگیره در قدیمی را می توانید به عنوان یک گلدان پائیزی زیبا مورد استفاده قرار دهید. با قرار دادن گلهای خوشه مانند، مثل آنچه در عکس می بینید میتوانید گلدان زیبایی بسازید. گلدانتان را با شن پر کنید تا استحکام بیشتری به آن بدهید.

 

 

سه شاخه پاییزی

 

p_101289433.jpg

به دنبال راههایی برای تزئین وسایل دکوری خریداری شده تان باشید تا چهره های دلخواه به آن بدهید. این سرشاخه های برگ مانند زیبایی که میبینید را با برگهای رنگارنگ پائیزی و بلوط تزئین کرده ایم که رنگ زمینه بسیار زیبایی به قالب آن بخشیده است.

 

 

 

 

دکور بالای شومینه

 

 

p_100090917.jpg

اتاق نشیمن تان را با شمایی از رنگهای پائیزی دلپذیرتر کنید. شاخه های باریک و بلند به همراه برگهای خشک شده رنگارنگ درون یک گلدان زیبا روی دکور بالای شومینه واقعا دیدنی خواهد بود.

 

لینک به دیدگاه

 

علامتهای فصلی

 

 

p_100367906.jpg

با هنرمندی خود می توانید تاج گلهای بسیار زیبا از محصولات طبیعی بسازید. حروف الفبایی مورد نظرتان را روی کاغذهای زخیم (مانند مقوا) طراحی کنید و سپس با چسب روی آنها را آغشته کنید، حال می توانید با چسباندن دانه های مختلف و حبوبات ، شاخه های کوچک و سر بلوط حروف را برجسته کنید. در بالای کاغذها سوراخ ریزی ایجاد کنید و با استفاده از یک رشته نخ مناسب آنها را به هم متصل کنید تا شکل یک تاج گل به دست آید، اکنون می توانید این تاج گل زیبا را در پشت درب وروی خانه اویزان کنید.

تذکر: مراقب باشید مواد خواراکی مورد استفاده در این طرح مورد استفاده خوراکی قرار نگیرد.

 

 

 

مجموعه ای از محصولات مورد علاقه پائیزی

 

 

p_101319721.jpg

یک صندوق زیبای چوبی برای نمایش دادن بهترین محصولات پائیزی گزینه خوبیست. یک دسته گل داوی،چندتا کدو تنبل تزئینی بانمک و چندخوشه ذرت هم به زیبایی کلکسیونتان اضافه می کند.

 

 

راه پله ای به بهشت به بهشت!

 

 

p_101312639.jpg

گلدانهای انبوه داودی رنگ آمیزی مسحور کننده ای به ورودی خانه تان می بخشد. فانوس های کاغذی آویز نیز نمای زیبایی را پدید می آورد. کدوتنبل های سفید تعامل خوبی ایجاد کرده و تاج گل پائیزی نیز جلوه ای دیگر به در چوبی ورودی می دهد.

لینک به دیدگاه

پائیز سپید

 

 

p_100096014.jpg

ظروف ساده سفید وقتی با قریحه پائیزی همراه شود هارمونی بی نظیری ایجاد می کند. برگها و کدوهای تزئینی زیبایی پائیزی فوق العاده ای به میز شما خواهد بخشید و می تواند انتخابی عالی برای یک مهمانی شام پائیزی باشد.

 

 

 

 

 

تزئین پائیزی پنجره

 

 

p_101068557.jpg

با تاج گلهای مینیاتوری می توانید نمای زیبایی برای پنجره اتاقتان ایجاد کنید. ابتدا چند محصول پائیزی مختلف جمع آوری کرده سپس شاخه ها را با چسب به هم بچسبانید تا قالب مورد نظر برای تاج گلهای چهارگوش آماده شود. با استفاده از مقوا چند حلقه ببرید و یک روبان هم به آن گره بزنید. حال موادی را که جمع آوری کرده اید با چسب روی مقوا چسبانده و نهایتا به چهارچوب آن متصل کنید. حالا تاج گل زیبایتان را از پنجره بیاویزید.

 

 

 

 

 

کدوتنبل های دکوری

 

 

p_100964036.jpg

چند کدوتنبل کوچک خوش رنگ را به دکور خانه اضافه کنید تا حس پائیزی را ایجاد کنید. کدو تنبل های ساده خوبند اما اگر می خواهید جلوه بهتری داشته باشد می توانید طرح های ریزی را متناسب با دکورتان بر روی آنها بکشید.

لینک به دیدگاه

کشتزارهای سرسبز

 

 

p_100216194.jpg

با استفاده از گیاهان چمنی تزئینی لباسی زیبا بر تن پلکان خانه تان بپوشانید. دسته های خشک شده را می توانید از فروشگاههای صنایع دستی و تازه آن را از مغازه های گل فروشی تهیه کنید. علف ها را خیلی ساده دسته بندی کنید و با یک لیف نخل به نرده پلکان به صورت یکی در میان ببندید.

 

 

 

 

 

باغ گل آذین

 

 

p_100095956.jpg

چند کدوتنبل کوچک و تعدادی برگ تازه پائیزی را در امتداد یک رشته نخ ببندید تا آویزهای پائیزی زیبایی برای پنجره ها ی اتاقتان داشته باشید.

 

 

 

 

 

جشن محصول

 

 

p_100008147.jpg

با چند روش ساده می توانید تابلوهای خوش آمدگویی پائیزی زیبایی بسازید. یک کدوتنبل کوچک را با چسب روی یک کدوی بزرگتر بچسبانید. عبارت "خوش آمدید "را با چاپگر یا با خطی خوش تهیه کنید. همانند عکس یک روبان را تا زده و روی کدوی بالایی بچسبانید.

لینک به دیدگاه

جام پائیزی

 

 

p_101068508.jpg

یک جام مفرغی رنگی چیدمان پائیزی خانه تان را تکمیل می کند. سطح براق فلز جلای خاصی به سرشاخه های چیده شده آلوی جنگلی و توت های زینتی می بخشد.

نکته: قبل از گذاشتن گلها داخل جام میتوانید یک تکه اسفنج از گلفروشی تهیه کنید و در کف ظرف قرار داده و مقداری آب بریزید.

 

 

 

 

 

شمعدانی کدویی!

 

 

p_100076844.jpg

با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از کدوتنبل شمعدانی های بسیار زیبایی بسازید که تناسب زیادی با فصل پائیز دارند. به اندازه قطر شمع مورد نظرتان سوراخی در بالای کدو ایجاد کنیید . با استفاده از چسب گلسازی چند برگ و میوه پائیزی را در بالای کدو تزئین کنید. شمع را در وسط سرواخ ایجاد شده قرار دهید و روشن کنید تا با نور لرزان خود، نمای زیبایی به شمعدانی پائیزی تان ببخشد.

 

 

 

 

 

لوسترپائیزی

 

 

p_100033021.jpg

ترکیب نور اتاقتان را بدون هیچ گونه دستکاری در سیستم روشنایی تغییر دهید. ابتدا روبان ها را به کدوهایی که از خمیر کاغذ درست شده اند با چسب متصل کنید سپس آنها را از لوستر اتاق آویزان کنید. برای تکمیل کار چند برگ پائیزی زیبا را به سلیقه خودتان در مرکز یا پایه های لوستر بچسبانید.

تذکر: مواد قابل اشتعال را از تماس مستقیم با لامپ درو نگهدارید.

لینک به دیدگاه

گلبند ذرت

 

 

p_101323006.jpg

از این گلبند ذرت می توانید در خانه یا خارج آن استفاده نمائید. طناب مورد نظرتان را نیم متر بیش از فاصله ای که مد نظر دارید ببرید. در فواصل مورد نظر سوراخ کوچکی به اندازه قطر طناب باز کنید تا بتوانید انتهای ذرت ها را از داخل آن عبور دهید سپس با چسب گلسازی محکم نمائید. غلافهای ذرت را نیز می توانید به سلیقه خود بین ذرتها روی طناب بگذارید و دو سر آن را به هم بچسبانید تا ثابت شود.

 

 

 

 

 

حروف برگی بزرگ

 

 

p_101343292.jpg

با تک حرف های بزرگ برگی درب ورودی منزلتان را مزین کنید. یک خمیر کاغذ متناسب با کارتان را رنگ آمیزی کرده و بگذارید تا خشک شود.برگهای خشک یا کلاله ذرت را به سلیقه خود روی حرفی که آماده کردید با چسب بچسبانید. یک تکه سیم مفتولی نازک را به شکل آویز درآورده و به پشت حرف بچسبانید تا بتوانید آن را از درب آویزان کنید.

نکته: اگر درب خانه انه فلزی است به جای چنگک یک تکه آهنربا را به پشت حرف بچسبانید.

 

 

 

 

 

 

 

کدوتنبل های کوچک

 

 

p_BHG157492.jpg

با استفاده از این محصولات پائیزی منحصر به فرد برجذابیت دکوراسیونتان بیافزائید. یک شاخه درهم تنیده از خرمالو را تهیه کنید و در گلدانی زیبا بگذارید. این گلدان را می توانید روی طاقچه بالای شومینه یا روی قفسه اتاقتان قرار دهید و برای جذابیت بیشتر چند محصول رنگارنگ پائیزی دیگر به همراه چند دسته برگ و علف در کنار آن بیارائید.

لینک به دیدگاه

قاب عکس پائیزی متفاوت

 

 

p_CTH623936.jpg

برای در معرض دید قرار دادن بعضی از عکسهای زیبای خانوادگی تان می توانید از طبیعت بهره بگیرید. چند شاخه زیبا را دسته کنید و با یک رشته نخ مناسب به همراه یک دسته گیاه همیشه سبز ببندید. حال عکس ها را در میان شاخه ها قرار دهید. اگر لازم شد میتوانید عکس ها را به مقدار مقتضی برش دهید.

 

 

 

 

 

تاج گل پائیزی

 

 

p_MWL444713.jpg

می توانید با خلاقیت و قریحه خود مکانهای غیرمعمولی را برای نمایش محصولات زیبای پائیزی بیابید، مثلا پشت صندلی اتاق نهارخوری.خیلی ساده یک تاج گل پائیزی را با روبانی پهن از پشت صندلی آویزان کنید. این دسته گلی که مشاهده می کنید متشکل است از کوم کوات(kumquats) ، رافیا، بذر گیاه و یک گره پاپیونی زیبا با روبان مخملی.

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

نرم و گرم برای پائیز

 

 

p_100098809.jpg

با دکوراسیون نرم و گرم به جنگ سرمای پائیزی بروید.به جای استفاده از رومیزی می توانید از پتوهای زیبا استفاده کنید. در این مدلی که مشاهده می کنید ابتدا یک پتوی لحاف دوزی شده استفاده شده و بالای آن یک پتوی زیبای کوچکترقلاب دوزی شده قرارگرفته است .

 

 

 

 

 

گلدان کدویی و گل رز

p_flowers_fix.jpg

یک کدوتنبل خوش فرم را می توانید تبدیل به گلدانی شیک برای یک چیدمان زیبای پائیزی کنید. این تزئین به اندازه کافی برای شام جشن شکرگزاری رسمی است اما می توانید برای هر مناسبت دیگری نیز استفاده کنید. این دسته گل زیبا که در آن قرار داده ایم متشکل است از رز زرد، تاج خروس، اکالیپتوس دانه دار و ساقه های تاجریزی(bittersweet).

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...