رفتن به مطلب

اجرای چشم انداز مفهومی در شهر سنتی والنسیا


ارسال های توصیه شده

عادت در زندگی چشم بشر را نابینا می كند. پس طراحی متفاوت و مدرن ساختمان ها می تواند این عادت را از بین برده و توجه هر بیننده و رهگذری را به سوی خود جلب كند.

پروژه ساختمان ادراكی Habit Makes Us Blind by Espai MGR یك طراحی مفهومی با استفاده از پنل های مكعب مستطیلی و ورقه های مورب و شیب دار را در خود جای داده كه نسبت به سایر ساختمان های سنتی شهر والنسیا (Valencia) متمایز شده است.

 

در منطقه پایین شهر والنسیا فضاهای خالی از سكنه وجود دارد كه گروه معماری Espai MGR ساختمان هایی با بدنه برجسته سه بعدی و دو بعدی طراحی كرده است كه علاوه بر برخورداری از رنگ های ملایم و تركیبی می تواند نمادی از معماری مفهومی با قالب های متوازن هندسی را به نمایش عموم بگذارد.

dezeen_Habit-Makes-Us-Go-Blind-by-Espai-MGR%2001.jpg

همچنین طراحی دیواره هایی با سوراخ و شكاف های مدور و مكعبی توانسته جذابیت خاصی به بدنه این ساختمان های شهر والنسیا القاء كند كه به نوعی هنر گروه معماری Espai MGR را در معرض نمایش گذاشته است.

 

dezeen_Habit-Makes-Us-Go-Blind-by-Espai-MGR%2002.jpg

در واقع می توان گفت اجرای چشم انداز اداركی با نمادی از تركیب رنگ های فانتزی توانسته حس عادت را میان ساكنان شهر والنسیا از بین برده و این پروژه را نسبت به سایر پروژه های مفهومی خود متمایز كند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...