رفتن به مطلب

معرفی دو تلفن همراه جدید از سوی شرکت نوکیا


Arpak

ارسال های توصیه شده

دو گوشی نوکیا C2-05 و نوکیا X2-05کاربری راحتی دارند و مرورگر نوکیا برای دسترسی راحت، سریع و ارزان به اینترنت در اختیار کاربران آنها قرار دارد. دسترسی آسان به سرویس پیام‌رسانی نوکیا با ایمیل و پیام فوری، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام با ضبط رادیویی از دیگر امکانات این دو گوشی هستند.

 

Nokia C2-05

 

5654645645.jpg

نوکیا C2-05 یک گوشی کشویی شیک و رنگی، با صفحه‌نمایش 2 اینچ با کیفیت QVGA است و می‌تواند 65 هزار رنگ را نمایش دهد. 64 مگابایت حافظه داخلی که برای این گوشی در نظر گرفته شده با کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت ارتقا می‌یابد و کاربر می‌تواند مجموعه بزرگی از موسیقی را همراه خود داشته باشد و با استفاده از پورت 3.5 میلی‌متری به قطعات موسیقی مورد علاقه گوش دهد. نوکیا C2-05 تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 20 روز استندبای را پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری سری 40 نوکیا و دوربین VGA و رادیو FM نیز امکاناتی هستند که این گوشی از آنها بهره‌مند است.

 

Nokia X2-05

 

nokia-x2-05.jpg

نوکیا X2-05 با ظاهری ساده شبیه گوشی‌های اخیر سری X نوکیا، از صفحه‌نمایش 2/2 اینچ QVGA با پشتیبانی از 65 هزار رنگ برخوردار است. قابلیتی که نوکیا X2-05 را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند، بلندگویی با قدرت 106 فون است که صدایی بلند هنگام پخش موسیقی فراهم می‌کند. نوکیا X2-05 نیز مانند C2-05 از دوربین VGA، حافظه داخلی 64 مگابایت قابل ارتقا تا 32 گیگابایت، پورت 3.5 میلی‌متری صوتی و رادیو FM برخوردار است. علاوه بر این، نوکیا X2-05 از رابط کاربری سری 40 پشتیبانی می‌کند و تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 25 روز استندبای فراهم می‌کند.

 

نوکیا C2-05 در ترکیب رنگ‌های دودی، آبی و صورتی با مشکی و نوکیا X2-05 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سفید و قرمز روشن عرضه می‌شود. هر دو گوشی در سه ماه پایانی سال 2011 به بازار جهان عرضه می‌شوند.

لینک به دیدگاه
x2 رو از نزدیک دیدم مثل اسباب بازی میمونه... :viannen_38:

مهم اینه که نوکیا باشه مگه نه حامد!؟:ws37:

طرحهای نوکیا دیگه خسته کننده شده

اوهوم:ws37:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...