رفتن به مطلب

وزير دفاع بهره برداري از ناوشکن جماران را به فرمانده معظم کل قوا تبريک گفت


ارسال های توصیه شده

1/12/1388

کد خبر : 969859

منبع : خبرگزاری ایرنا

2010%5C2%5C20%5Cimg634022783960468750.jpg

وزير دفاع بهره برداري از ناوشکن جماران را به فرمانده معظم کل قوا تبريک گفت

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پيامي به محضر شريف فرمانده معظم کل قوا، بهره‌برداري از ناوشکن جماران را به ايشان تبريک گفت.

به گزارش ايرنا، متن اين پيام بدين شرح است:

"محضر مبارک رهبر عظيم‌الشأن انقلاب اسلامي و فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي)

با اهداي سلام و تحيات؛

طراحي و ساخت ناوشکن جماران به دست باکفايت و توانمند فرزندان رشيد ملت ايران در نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و متخصصان بخش خصوصي که نماد بارزي از عزت، توانايي، تحول، خودباوري، خودکفايي و همت‌هاي بزرگ محسوب مي‌شود را به محضر شريف حضرتعالي تبريک و تهنيت عرض مي‌نماييم.

بي‌ترديد حضور پربرکت و تحرک‌آفرين و رهنمودهاي حکيمانه و راهگشاي حضرتعالي در مراسم آغاز بهره‌برداري از ناوشکن جماران، نقطه عطفي در تاريخ صنايع دفاعي کشور و عامل موثر و تعيين‌کننده‌اي در شتاب بخشيدن به حرکت رو به تکامل صنايع دفاعي قلمداد مي‌شود.

يکي از ويژگي‌هاي برجسته در طراحي و ساخت ناوشکن جماران که براساس تدابير حضرتعالي شکل گرفت، تعامل و همکاري همه‌جانبه متخصصان وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در بخش‌هاي دريايي، مخابرات، الکترونيک و اپتيک، موشکي و جنگ‌افزار با نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران بود که علاوه بر تقويت روح وحدت و همدلي منجر به خلق محصولي شد که زنجيره خودکفايي در ساخت شناورهاي مورد نياز نيروهاي مسلح را کامل نمود و ان‌شاءالله با ساخت فروندهاي بعدي و ناوشکن کلاس موج آن را مستحکم خواهيم کرد.

در پايان مراتب سپاس و قدرداني خود، مديران و متخصصان وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح را به‌خاطر حضور دلگرم‌کننده و اميدبخش حضرتعالي تديم مي‌دارم و يک بار ديگر آمادگي کليه کارکنان وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح را براي تحقق آرمان‌ها، تدابير و اوامر حضرتعالي اعلام مي‌نمايم."

2010%5C2%5C20%5Cimg634022783960468750.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...