رفتن به مطلب

گوشي جديد اچي‌تي‌سي و 48 گیگابایت حافظه داخلي


Fahim

ارسال های توصیه شده

blank.gif

شرکت HTC هنوز گوشی هوشمند Vigor خود را به صورت رسمی معرفی نکرده و در این میان منابع آگاه طی روزهای گذشته اخبار فراوانی پیرامون آن منتشر کرد‌ه‌اند که احتمالا این گوشی با نام Droid Incredible HD وارد بازار می‌شود.

Droid-Incredible-HD-b.jpg

هموطن آنلاین -یکی از کارمندان شرکت مخابراتی وریزون گزارش داده است که گوشی هوشمند Vigor احتمالا از ماه آینده با نام Droid Incredible HD وارد بازار می‌شود و بنابراین دو محصول یاد شده را می‌توان یک گوشی هوشمند دانست.

بر اساس اخباری که تاکنون در مورد این محصول منتشر شده است، این گوشی هوشمند با نمایشگر لمسی بزرگی با کیفیت wVGA عرضه می‌شوند که تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی هوشمند حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد که همراه با کارت حافظه 32 گیگابایتی عرضه می‌شود و نخستین محصول تولید شده در شرکت HTC است که همراه با 48 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد.

برای این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های تصویری و سیستم صوتی پیشرفته Dr.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...