رفتن به مطلب

تربیت ماهیان آکواریومی برای اجرای نمایش


ارسال های توصیه شده

تربیت ماهیان آکواریومی برای اجرای نمایش :

 

در سال 2004 پسر آقای دکتر Kyle , Dean Pomerlean در نمایشگاه مدرسه اش دوماهی قرمز برنده شد.

دکتر Dean و پسرش به عنوان تفریح شروع به آموزش ماهی کردند تا نشان دهند که در مغز کوچک ماهی قابلتهای بیش از آنچه مردم فکر می‌کنند وجود دارد آنها از روش تشویق به وسیله غذا بعد از انجام نمایش که برای تربیت حیواناتی مانند سگ ، شیر ، دلفین و ... استفاده می‌گردد استفاده کردند.

آنها ابتدا لوازمی را ساختند تا آموزش به ماهی ممکن باشد. وقت و زمان بسیاری را برای آزمون و خطا صرف کردند تا بتوانند این روش را توسعه دهند. روش آنها نتنها برای آموزش ماهی‌ها شدنی و ممکن بود بلکه برای صاحبان آنها نیز بسیار سریع و جالب بود.

بعد از بدست آوردن نتیجه آنها تصمیم گرفتند وب‌ سایتی را راه اندازی نمایند و به مردم نشان دهند که ماهی آنها چه کارهایی را یاد گرفته است. هیچ ** تا بحال ندیده بود که ماهی آکواریومی آموزش ببیند. مردم از آنها سؤال می‌کردند که چگونه می‌توانند به ماهی خود آموزش دهند.

01-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

08-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

03-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

بنابر این دکتر Dean و پسرش یک کتاب راهنما نوشتند و تجهیزات آموزشی را بصورت دست ساز می ساختند و در اختیار متقاضیان قرار می‌دادند و به مرور زمان به این نتیجه رسیدند که درست کردن وسایل آموزشی به وسیله دست زمان گیر و دشوار است بعلاوه کیفیت آنها ایده‌ال نیست.

سپس آنها به توسعه این روش ، ساخت ابزار جدید و دستور کاملتر پرداختند که حاصل آن یک بسته آموزشی شامل یک کتابچه آموزشی، DVD سرگرم کننده آموزشی و وسایل مورد نیاز برای آموزش مثل میله غذادهی ، زمین اجرای نمایش ، حلقه‌ها و میله‌های نمایش و ... می‌باشد را ساختند.

 

06-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

02-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

ماهی شما بعد از آموزش دیدن با این بسته می‌تواند فوتبال ، راگبی و بسکتبال بازی کند ، از حلقه رد شود، یک حلقه را به سطح آب بیاورد ، از داخل تونل به صورت عمودی و افقی رد شود و ...

این محصول از ماه فبریه 2008 قابل دسترسی در فروشگاه‌های سراسر امریکا شد.

 

04-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

07-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

یکی از ماهیان دکتر Dean به نام آلبرت انیشتین که یک گلدفیش کالیکوی باله بلند است با این بسته ، آموزش داده شد و توانست در سن سه سالگی بعد از گذشت چهار هفته آموزش حرکات نمایشی را انجام دهد و وارد کتاب رکورد‌های گینس شود.

 

05-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

09-Fish%20School%7Bwww.PersianFish.com%7D.jpg

 

دکتر Dean Pomerlean مقالاتی را در زمینه آموزش به ماهیان در مجله‌های Discover Magazine و National Geographic Kids چاپ نموده اند و همچنین خبر گزاری abc News در خبری با عنوان " ماهی خود را به مدرسه بفرستید " با ایشان مصاحبه نمود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...