رفتن به مطلب

فقط برای کسانی که آرزو می کنند!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

dokhtar_saratani.jpg

چرا آرزو می کنیم؟

ایا فکر می کنید آرزوهایی دارید که می تواند محقق شود؟

آرزو کردن فقط جنبه احساسی و گذرا دارد و یا یا در زندگی اثر می گذارد؟

تا به حال به آرزوهای خود رسیده اید؟

انتهای آرزو های ما کجاست؟

آرزوی شما چیست؟

هنگامی که آرزوی کسی را می شنوید چه حسی دارید؟

و ...

لطفا نظرات خود را بیان کنید

  • Like 20
ارسال شده در

آرزو کردن یه جور تخلیه و بیان احساس چه برای خودت چه بیان کردن اون برای اطرافیانت هست...

با دونستن آرزوهای اصلی یک انسان میشه اطلاعات خوبی راجع به شخصیت اون آدم بدست آورد.دونستن آرزوی دیگران منو خوشحال میکنه فکرشونو میفهمم و بیشتر شخصیتشونو میشناسم

آدمهای بزرگ آرزوهای بزرگ آدمهای پیچیده آرزوهای پیچیده آدمهای ساده آرزوهای ساده دارن البته آدمهای ساده ای هستن که آرزوهای پیچیده و بزرگ دارن آرمان گرا هستن و بزرگ فکر میکنن مهم اینه که چقدر برای محقق کردن آرزوهامون تلاش میکنیم.

من با این جمله مخالفم :آرزو بر جوانان عیب نیست

باید بگم چرا عیب است داشتن آرزوی دست نیافتنی و غیر ممکن زندگی رو زوال و پوچی میکشونه و همون جوانه که یه روزی طعم تلخ شکست رو به خاطر داشتن آرزوهای بزرگ میچشه

من نمیتونم آرزومو بگم نه به خاطر اینکه دوست ندارم کسی بدونه و نه به خاطر اینکه نمیخوام بگم و ازین خرافه گرایی ها فقط نمیتونم بگم همین چون بد جوری به ضررم ممکنه تموم شه...

ممنون از تاپیک خوبت دوستم:flowerysmile:

  • Like 5
ارسال شده در

من زیاد درگیر واژه آرزو نیستم. بیشتر به اهداف توجه می کنم.

به هر حال ممنون:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

آرزو که زیاد هست!

ولی به قول مهران مدیری توی سریال مرد هزار چهره "نمیدونم چرا هی نمیشه!"

  • Like 6
ارسال شده در

آرزو که خیلیه ، کسیم که بگه آرزو نداره دروغ میگه:banel_smiley_4: بعد از آرزوی سلامتی و خوشبختی برای کسایی که دوستشون دارم بقیش همش مادیه ، اولین آرزوم موستانگه:hanghead: بعد یه ویلا تو هاوایی:hanghead: بعد آرزو دارم یکیو با دستای خودم بکشم :hanghead: لااقل بمیره مردک :w000:

  • Like 4
ارسال شده در
چرا آرزو می کنیم؟

 

من به شخصه اگه یه روز دیگه هیچ آرزویی نداشته باشم ترجیح میدم بمیرم...

 

ایا فکر می کنید آرزوهایی دارید که می تواند محقق شود؟

 

آره دارم اما اروزهایی که فقط خودم توش دخیلم...

 

آرزو کردن فقط جنبه احساسی و گذرا دارد و یا یا در زندگی اثر می گذارد؟

 

جفتش...

تو بعضی از مقاطع زندگی آرزو می تونه ادما رو نجات بده...

 

تا به حال به آرزوهای خود رسیده اید؟

 

خیلی کم...

 

انتهای آرزو های ما کجاست؟

 

فکر می کنم انتهای آرزوی همه ادما احساس خوشبختی و رضایت از زندگیه...

 

آرزوی شما چیست؟

 

خیلییییی زیاده ...

اما دیگه اون چیزی که توی حوزه ی اختیاراتم نیست رو طلب نمی کنم...

 

هنگامی که آرزوی کسی را می شنوید چه حسی دارید؟

 

برای ادمایی که آرزو دارن خوشحال میشم همیشه چون یعنی هنوز به زندگی امیدوارن...

 

مرسی تینا از تاپیکت...:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
dokhtar_saratani.jpg

چرا آرزو می کنیم؟

جزیی از زندگیه

ایا فکر می کنید آرزوهایی دارید که می تواند محقق شود؟

اکثرا همینطوره

آرزو کردن فقط جنبه احساسی و گذرا دارد و یا یا در زندگی اثر می گذارد؟

احساسات و زندگی از هم جدا نیستند هردوش هستش

تا به حال به آرزوهای خود رسیده اید؟

بله

انتهای آرزو های ما کجاست؟

بخشش گناهانمون

آرزوی شما چیست؟

به همه آرزوهام برسم:ws3:

هنگامی که آرزوی کسی را می شنوید چه حسی دارید؟

میگم انشالله به همه شون برسی

و ...

لطفا نظرات خود را بیان کنید

 

مرسی تینا جون تاپیک جالبیه:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
dokhtar_saratani.jpg

چرا آرزو می کنیم؟

ایا فکر می کنید آرزوهایی دارید که می تواند محقق شود؟

آرزو کردن فقط جنبه احساسی و گذرا دارد و یا یا در زندگی اثر می گذارد؟

تا به حال به آرزوهای خود رسیده اید؟

انتهای آرزو های ما کجاست؟

آرزوی شما چیست؟

هنگامی که آرزوی کسی را می شنوید چه حسی دارید؟

و ...

لطفا نظرات خود را بیان کنید

 

به نظر من آرزو یه جور تجسم از یه آینده ی مطلوبه....و امیدواری برای تحققش....

نمیدونم تلقینه یا نه اما به نظرم احساس خوب و مثبتی که از این تجسم حاصل میشه تاثیر گذاره توی زندگی.....خیلی وقتها پیش اومده به به اون چیزی که تو ذهنم داشتم رسیدم:girl_in_dreams:

  • Like 4
ارسال شده در

به نظرتون ارزو همون دوست داشتنهای زندگیه؟

  • Like 2
ارسال شده در

من زیاد ارزو کردم و گاهی هم بهشون رسیدم و بنظرم خوبه که اروز های بزرگی داشته باشیم

اگه بخواییم حتما بهشون میرسیم

:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

یه دفتر دارم واسه نوشتن ارزوهام

 

دلم میخواد هر چند وقت بخونمشون، ارزوهای قدیمم که حالا به بعضی هاشون رسیدمم

 

یادم اوری کنم

 

بعضی هاشون الان برام خیلی کوچیک شدن ولی یه زمامی ارزوهام بودن ، اینکه یادم میاد به بعضی از ارزوهام رسیدم خوشحالم میکنه هرچند کوچیگ باشن

 

بعضی هاشون هم هنور جزو ارزوهای بزرگم هستن

 

وقتی تو زندگی ارزو نداشته باشی دیگه خیلی پوچ و بی معنی میشه

  • Like 3
ارسال شده در
یه دفتر دارم واسه نوشتن ارزوهام

 

دلم میخواد هر چند وقت بخونمشون، ارزوهای قدیمم که حالا به بعضی هاشون رسیدمم

 

یادم اوری کنم

 

بعضی هاشون الان برام خیلی کوچیک شدن ولی یه زمامی ارزوهام بودن ، اینکه یادم میاد به بعضی از ارزوهام رسیدم خوشحالم میکنه هرچند کوچیگ باشن

 

بعضی هاشون هم هنور جزو ارزوهای بزرگم هستن

 

وقتی تو زندگی ارزو نداشته باشی دیگه خیلی پوچ و بی معنی میشه

چه کار جالبی میکنی .خیلی با حاله.

ولی من فرق ارزو هامو دوست داشتنامو نمیدونم.

  • Like 1
ارسال شده در
به نظرتون ارزو همون دوست داشتنهای زندگیه؟

 

دقیقا همینه...

تمام چیزایی که دوست داریم داشته باشیم...

ادمایی که تو زندگیمون مهمن و دوسشون داریم...

اینا همه قالب آرزو پیدا می کنن...

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...