رفتن به مطلب

6 دلیل برای خرید گوشی‌های دوسیم‌کارته


ارسال های توصیه شده

نوکیا به تازگی گوشی جدید دو سیم‌کارته x1-01 را معرفی و عرضه نوکیا c2-00 را اعلام کرده است. چیزی که باعث تمایز این گوشی‌های دو سیم‌کارته هم‌زمان با دیگر گوشی‌ها می‌شود، این است که شما می‌توانید از دو سیم‌کارت متفاوت به طور هم‌زمان، در گوشی خود استفاده کنید. اما چرا برخی از کاربران این گوشی‌ها را می‌خرند؟ در اینجا می‌خواهیم به 6 دلیل اشاره کنیم: 1- ادغام و تطبیق طرح‌های تعرفه مختلف

مردم می‌توانند در یک گوشی از طرح‌های تعرفه گوناگون استفاده و در هزینه خود صرفه‌جویی کنند. مثلا گاهی اوقات ممکن است یک اپراتور تماس‌های بین‌المللی ارزان‌تری داشته باشد. در حالیکه ممکن است بهتر باشد به جای استفاده از یک اپراتور دیگر برای تماس بین‌المللی، از تلفن ثابت استفاده کرد. پس کاربران می‌توانند دو سیم‌کارت را در گوشی قرار داده و هر کدام که به صرفه‌تر است استفاده کنند.

2- کاهش هزینه رومینگ

اگر زیاد به کشورهای خارجه سفر می‌کنید، قطعا هزینه‌های رومینگ برای شما در کشورهای خارجی بسیار سنگین خواهد بود. با گوشی‌های دوسیم‌کارته می‌توانید یک سیم‌کارت را به وطن خود و سیم‌کارت دیگر را به کشور دیگر اختصاص دهید.

3- ادغام کار و زندگی شخصی

خیلی از مردم دوست دارند شماره‌های کاری و شخصی آنها از هم جدا باشد. گاهی ممکن است برخی از مردم یک گوشی برای تماس‌های کاری و یک گوشی دیگر برای تماس‌های شخصی داشته باشند. اما همراه داشتن دو تلفن همراه با هم کمی عذاب‌آور است. با گوشی‌های دو سیم‌کارته می‌توانید بدون تحمل هیچ وزن اضافی، از دو شماره استفاده کنید.

4- سهیم شدن گوشی با دیگران

در برخی کشورها سهیم شدن یک گوشی بین اعضای خانواده امری عادی است. با گوشی‌های دوسیم‌کارته کاربران می‌توانند طرح‌‎های تعرفه گوناگون به تناسب بودجه و اولویت‌های خود و همچنین دفتر تلفن‌های متفاوت داشته باشند.

5- انتقال اطلاعات و برقراری تماس

اپراتورها طرح‌های تعرفه گوناگونی دارند. بعضی از آنها دانلود اطلاعات ارزان‌تری دارند و برخی دیگر برای کسانی که بیشتر تماس تلفنی برقرار می‌کنند یا پیام کوتاه ارسال می‌کنند به صرفه‌تر است. با استفاده از گوشی‌های دوسیم‌کارته می‌توانید از یکی برای انتقال اطلاعات و از دیگری برای برقراری تماس استفاده کنید و به این روش برای هزینه‌ای که می‌پردازید بیشترین استفاده را ببرید.

6- پوشش تضمین شده

در برخی کشورها شبکه‌های موبایل تنها مناطق خاصی را پوشش می‌دهند و در برخی مناطق ممکن است فقط یک شبکه در دسترس باشد. زمانی که سیم‌کارت اصلی شما در شبکه‌ای که شما در منزل استفاده می‌کنید کار می‌کند، می‌توانید یک سیم‌کارت پشتیبان برای سفرهایتان داشته باشید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...