رفتن به مطلب

عرضه تبلت‌هایی با قلم نوری و کیبورد اپتیکال از سوی لنوو


ارسال های توصیه شده

شرکت Lenovo به تازگی تبلت‌های جدیدش را به بازار معرفی کرده است. این تبلت‌های جدید از سری IdeaPad k1 و ThinkPad به بازار معرفی شده‌اند.

 

به گزارش دنیای اقتصاد این تبلت‌ها مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید بوده و کاربران آنها نه تنها به Android Market بلکه به Lenovo App و Netflix هم دسترسی دارند.

 

این تبلت‌ها مجهز به نسخه یک سیستم‌عامل هانی کامب آندروید بوده و از پورت‌های HDMI برای اتصال به دستگاه‌های دیجیتال بهره می‌برند. این دستگاه‌ها دارای پردازنده دو هسته‌ای Nvidia Tegra 2 بوده و قابلیت پشتیبانی از فلش را هم به کاربرانشان می‌دهند. این تبلت‌ها با برنامه‌های کاربردی نصب شده از قبل عرضه می‌شوند و طراحی باریک و سبکی دارند.

 

نمایشگر تمام لمسی 1/10 اینچی این تبلت‌ها تصاویر را با وضوح مناسب HD و برابر 800×1280 پیکسلی برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند. این نمایشگرها امکان تماشای تصاویر از زاویه 178 درجه را هم دارند. این تبلت‌ها دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای چت ویدئویی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت برای فیلمبرداری هستند و قابلیت فیلمبرداری HD را دارند. تبلت‌های جدید Lenovo که برای کاربران حرفه‌ای و تجاری طراحی شده‌اند از یک کیبورد انتخابی Folio یا قلم نوری هم بهره می‌برند که براساس انتخاب کاربران در اختیارشان قرار می‌گیرد. شرکت Lenovo اعلام کرده است که تبلت 32 گیگابایتی IdeaPad K1 با قیمت 499 دلار و نسخه 16 گیگابایتی مجهز به Wi-Fi و قلم نوری آن با قیمت 589 دلار از ماه آگوست به صورت عمومی عرضه شده و به فروش می‌رسند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...