رفتن به مطلب

آغاز رقابت دو تبلت‌ جديد اندرويدي سونی با آي‌پد شرکت اپل


ارسال های توصیه شده

سوني كه پيش‌تر در يك کنفرانس در توکيو از تبلت‌هاي جديدي با سيستم عامل آندوريد 3.0 پرده‌برداري کرده بود، اعلام كرد اين محصولات پاييز امسال به بازار آمريكا وارد مي‌شوند تا رقابتي تنگاتنگ با آي‌پد داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا نخستين تبلت به نام S1، يك تبلت 9.4 اينچي با تمرکز بر مديا است كه يك دوربين در قسمت جلو و يك دوربين در قسمت پشت دارد.

 

طراحي تبلت اول يا S1 خميده است و تا حدودي شبيه يك مجله است؛ S1 پردازنده‌ي Tegra 2 و واسط کاربري طراحي شده توسط سوني با مرورگر وب اختصاصي خواهد داشت.

 

تبلت دوم تبلتي دو صفحه‌يي است که دو ال سي دي 1024 در 480 و 5.5 اينچي را به همراه داشته و پردازنده باز هم Tegra 2 است و يك دوربين در قسمت جلو و يك دوربين در قسمت پشت دارد.

 

اين تبلت از واسط کاربري مخصوصي براي نمايش اطلاعات در دو صفحه هم بهره مي‌برد. هر دو تبلت S1 و S2 قابليت پلي استيشن دارند يا PlayStation Certified هستند. همان قابليتي که در Xperia Play توانايي اجراي بازي‌هاي PS One را مي‌دهد. هم‌چنين هر دو واي فاي دارند و از 3G و 4G هم پشتيباني مي‌کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...