رفتن به مطلب

"ف اس ب": نیروهای امنیتی اوکراین محرک "جنجال جاسوسی" هستند


ارسال های توصیه شده

14/11/1388

کد خبر : ندارد

منبع : خبرگزاری ریا نووستی

v2nzeq1lvyruing9dbsp.jpg

"ف اس ب": نیروهای امنیتی اوکراین محرک "جنجال جاسوسی" هستند

v2nzeq1lvyruing9dbsp.jpg

 

 

مسکو،14 بهمن، خبرگزاری «ریا نووستی»/ دفتر روابط عمومی سازمان فدرال امنیت روسیه، "ف اس ب"، اطلاع داد که این صحت دارد که یک کارمند این سازمان در اوکراین بازداشت شده است، اما اقدامات طرف روسی، اقدامی در پاسخ بوده و با توجه به فعالیت فزاینده نیروهای امنیتی اوکراین برای اجیرکردن اتباع روسیه بوده است.

 

نماینده دفتر مطبوعاتی "ف اس ب" اطلاع داد: "این رویداد بدین دلیل بود که "روسلان پیلیپنکو" تبعه اوکراین و کارمند اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سال 2006 فعالانه اقداماتی برضد منافع امنیتی نیروهای مسلح روسیه انجام می داد. روز 29 اکتبر 2009 وی در شهر تیراسپول در یکی از تاسیسات نظامی روسیه به هنگام جاسوسی بازداشت شد".

 

از این فرد یک دوربین عکاسی دیجیتالی با کپی الکترونی اسنادی که مهر "محرمانه" و "کاملاً محرمانه" رویشان بود و محتوای آنها از اسراسر دولتی روسیه می باشد، اخذ و ضبط شد. این تبعه اوکراین اعتراف کرده و اعلام کرد که آماده ارائه اطلاعات درباره سایر اقدامات و مامورینی است که مشغول کار علیه روسیه هستند.

 

 

 

روز گذشته "والنتین نالیوایچنکو" رییس اداره امنیت اوکراین از کشف "گروه جاسوسان روسی" که در خاک اوکراین فعالیت داشتند، خبر داد. وی روز سه شنبه طی کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که پنج نفر از اعضای این گروه از خاک اوکراین دیپورت شده اند و سازماندهی کننده آنها که خود را "ولادیمیر الکساندر" معرفی می کند نیز هم اکنون در بازداشت بسر می برد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...