رفتن به مطلب

یک اتفاق کم سابقه در اینترنت کشور


viviyan

ارسال های توصیه شده

ساعاتی پیش تمامی سایتهای اینترنتی ف*****تر شده در دسترس عموم قرار گرفتند.

 

به گزارش تابناک امروز صبح پس از ساعاتی اختلال در اینترنت کشور یک اتفاق کم سابقه رخ داد و در حالی که کاربران اینترنتی کشور از امروز صبح با مشکل اختلال در اینترنت مواجه بودند به ناگهان متوجه شدند که تمامی سایتهای ف*****تر شده به صورت بدون ف*****تر در دسترس کاربران قرار دارد.

 

البته گفتنی است از دقایقی پیش ف*****تر اینگونه سایتها به حالت قبل برگشت.

 

توضیح تکمیلی:

 

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فن‌آوری‌ اطلاعات در گفتگو با «نسیم»، علت کندی سرعت اینترنت و قطع شدن آن در برخی از ساعات امروز را 'نصب و تست یک سیستم ف*****ترین*گ جدید برای موتورهای جستجوی گوگل و یاهو' اعلام کرد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

*****ينگ جديد...؟!!!

عجب هاااا... خوبه كه هميشه آسان ترين و مخربترين راه رو انتخاب مي كنند ..سانسور فشار فيلتيرينگ و سركوب...

لینک به دیدگاه

روز دوشنبه، بیستم تیر، اتفاق عجیبی افتاد و ف*****ترین*گ اینترنت برای ساعاتی برداشته شد و سایت‌های *****شده در دسترش کاربران قرار گرفت. این خیلی اتفاق بدی بود که منجر به "بی‌بند و باری موضعی"، "بی‌ناموسی مقطع" و "فسق و فجور مزمن" در سطح جامعه شد.

نظر آدم‌های مختلف را در این زمینه پرسیدیم:

وزیر آموزش و پرورش: من داشتم سرچ می‌کردم تا فیلم آن معلمی را ببینم که توی گوش دانش‌آموزهایش سیلی زده و آن‌ها را هم مجبور کرده توی گوش هم سیلی بزنند. البته مشخص است که این فیلم کار آمریکا و اسراییل و خارجی‌هاست. بله... که یکهو دیدم سایت ضدایرانی youtube ف*****تر نیست. و من دیدم چقدر همه چیز آرام است. برای همین یادم رفت دنبال چی بودم و در یوتوب سرچ کردم همه چی آرومه... و دیدم که: «همه چی آرومه وزارت به من دل بسته... این چقدر خوبه که دشمن هستش... همه چی آرومه... پارلمان تعطیله... همه چی آرومه من چقدر خوشحالم... با این وزارتی که می‌کنم به خودم می بالم... البته باید عرض کنم که متاسفانه من توی مدرسه به خاطر معلم‌هایی که داشتیم وزن هجایی یا عروض را درست یاد نگرفتم.»

اسفندیار رحیم مشایی: من داشتم دنبال فیل*رشکن می‌گشتم تا مانیفست مکتب ایرانی را دانلود کنم که یکهو دیدم هیچی ف*****تر نیست. برای همین سریع با اسکایپ با استاد بزرگ در کوه‌های تبت تماس گرفتم و با هم به صورت آن‌لاین سلپوت کردیم.»

پرفسور دکتر استاد حسن عباسی: من کانکت شده بودم و وی‌پی‌ان را فعال کرده بودم که ببینم فیلم تحلیل "اتل متل توتوله" توی یوتوب چندتا بازدیدکننده داشته و آیا توانسته‌ام با تعداد بینندگان سریال فرار از زندان یا سریال منحط و ضد اخلاقی لاست رقابت کنم که دیدم... که دیدم... که دیدم هیچ‌چیز ف*****تر نیست و حتا زن‌های فرنگی، که خاک بر سرها، باردار نمی‌شوند تا هیکل‌شان به هم نخورد دارند روی صفحه‌ی مانیتور براندازی نرم می‌کنند... برای همین سریع برای جوانان احساس خطر کردم و خیلی زود خواستم دیس‌کانکت شوم که... که... که گفتم حالا چه کاری است، بزنم سریال بیگ‌بنگ تئوری را هم دانلود کنم تا بعد تحلیلش کنم.

سردار'اسماعيل احمدي مقدم' فرمانده نيروي انتظامي: من توی فیس‌بوک، صفحه ندارم اگر چه "اين سايت بسيار خوش ظاهر است اما جعل عنوان من است و من آن را ايجاد نكرده ام و تنها فيس بوك ما سايت police.ir است." که سایت پلیس هم ف*****تر نیست. برای همین حالا که فیس‌بوک ف*****تر است و سایت پلیس دات آی‌آر ف*****تر نیست من از جوانان این مرز و بوم و باقی اراذل و اوباش دعوت می‌کنم به جای فیس‌بوک بیایند و در این سایت – که ف*****تر هم نیست – عضو شوند. البته ما امکان لایک کردن و تگ کردن در این سایت نداریم و به جای آن تعهد کتبی می‌گیریم.

مخابرات: ما تلاش بی‌وقفه‌ای کردیم تا با رفع اختلالات مجددا سیستم ف*****ترین*گ را فعال كنیم که با تلاش داشنمندان جوان الان ف*****ترین*گ مجددا برقرار شده. اصلا ما برای جبران این اشتباه و اختلال، خود سایت "پیوندها" را هم ف*****تر کردیم. ما از مردم عذر می‌خواهیم، خیلی کار زشتی کردیم.

مردم: ما خیلی از مخابرات شاکی هستیم. احساس می‌کنیم تا حالا چنین توهین بزرگی به ما نشده بود. اصلا باید وزیر استیضاح شه و دولت جوابگو باشه. به چه قیمتی ما را یک ساعت بدون ف*****ترین*گ به حال خودمان رها کردید؟ چه کسی پاسخگوی ضربه‌ای است که ما خوردیم؟

چین: تقصیر تکنسین‌های روسی است.

روسیه: دروغ می‌گویند این چینی‌ها.

ایران: ما اصلا در ایران ف*****ترین*گ نداریم.

 

منتشرشده در روزنامه‌ی اعتماد، دوره‌ی جدید، 21 تیر 90، شماره‌ی 2109

 

 

myzirzamin

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...