رفتن به مطلب

فرمانده نيروي هوايي ارتش: به بالاترين مرزهاي دانش دست يافته ايم


ارسال های توصیه شده

10/11/1388

کدخبر : 928150

منبع : خبرگزاری ایرنا

jimr8nnw98mvnepjs9a1.jpg

 

 

فرمانده نيروي هوايي ارتش: به بالاترين مرزهاي دانش دست يافته ايم

فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي،گفت:ثبت رکورد مدت زمان اورهال جنگندها، توليد و بهينه سازي انواع موشک هاي راهبردي و کليه قطعات و تجهيزات پيشرفته پروازي، امروز نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي را در اوج بالندگي، آمادگي دفاعي،مرزهاي دانش و فناوري قرار داده است.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي کل ارتش، امير خلبان "حسن شاه صفي" روز شنبه در سخناني به مناسبت فرارسيدن ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي در جمع کارکنان سازمان عقيدتي سياسي ارتش، افزود: با توجه به استراتژي نبردهاي اخير که دکترين تسلط بر هوا و فضا است، نيروي هوايي تلاش کرده به آخرين فناوري هاي روز و بالاترين مرزهاي دانش دست يابد.

وي با تاکيد بر اوج آمادگي اين نيرو براي دفاع از آسمان مقدس ايران اسلامي در صورت تهديد هرگونه احتمالي،اظهار داشت: افتخارات ارتش بويژه نيروي هوايي در دوران به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي بي شمار است، از زمانيکه امام (ره) در روز 12 بهمن به ميهن بازگشتند و در حلقه بهم پيوسته کارکنان تشريفات نيروي هوايي مورد محافظت قرار گرفتند تا روزها و رويدادهاي پس از آن که اوج آن خلق حماسه 19 بهمن و ديدار تاريخي همافران و افسران نيروي هوايي با حضرت امام (ره) در مدرسه علوي بود، همگي از افتخارات ارتش در مسير همگامي و همراهي با انقلاب اسلامي است.

امير شاه صفي در ادامه با اشاره به تهديد نرم دشمن و ضرورت برنامه ريزي گسترده براي مقابله با اين تهديد، از توسعه فعاليت هاي فرهنگي سامانه عقيدتي سياسي در سطح نيروي هوايي ارتش تقدير و تشکر کرد.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش نيز با عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن اربعين حسيني و تبريک ايام دهه فجر گفت: حرکت عظيم کارکنان نيروي هوايي در روز 19 بهمن در ديدار تاريخي و بيعت با حضرت امام خميني (ره)، کمر رژيم طاغوت را شکست و نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي داشت.

حجت الاسلام "سيد محمد علي آل هاشم" همچنين تاکيد کرد: انقلاب اسلامي با رهبري پيامبر گونه امام (ره) و وحدت و همدلي به پيروزي رسيد و امروز نيز همان عواملي که باعث پيروزي انقلاب شد، موجب بقاء و تداوم انقلاب اسلامي است و اميدواريم همه ما بتوانيم قدردان انقلاب و نظام اسلامي باشيم، چرا که اين انقلاب به آساني به دست نيامده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...