رفتن به مطلب

گوشي جديد موتورولا با دوربين 14 مگاپيكسلی


ارسال های توصیه شده

شركت مخابراتي ورايزون اعلام كرد كه به زودي گوشي هوشمند جديد توليد شده در شركت موتورولا موسوم به Droid Bionic را وارد بازار مي‌كند.

فارس- هم‌اكنون سيستم سخت‌افزاري اين گوشي هوشمند مجوزهاي لازم از “كميسيون فدرال ارتباطات آمريكا” را دريافت كرده است و بخش نرم‌افزاري آن نيز طي چند روز آتي مجوزهاي مورد نظر را دريافت خواهد كرد تا موتورولا جديدترين گوشي هوشمند خود از سري محصولات Droid را وارد بازار كند.

برخي رسانه‌هاي خبري از اين محصول با نام Droid-Life ياد كرده‌اند. اين گوشي هوشمند علاوه بر شبكه‌هاي معمول قابليت پشتيباني از شبكه‌هاي مخابراتي CDMA و LTE را نيز دارد و به گفته كارشناسان، از كامل‌ترين محصولاتي محسوب مي‌شود كه تاكنون موتورولا روانه بازار كرده است.شركت موتورولا در نمايشگاه CES 2011 در ژانويه سال جاري گوشي‌اي را با نام Droid Bionic به نمايش گذاشت. اما گفته مي‌شود كه اين محصول جديد به طور كامل با گوشي كه پيشتر نمايش داده شده بود، متفاوت است. نمايشگر اين گوشي جديد قادر است تصاوير را با كيفيت 540 در 960 پيكسل به نمايش بگذارد و روي آن پردازنده دوهسته‌اي TI OMAP نصب شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...