رفتن به مطلب

قيمت تلفن‌هاي هوشمند نوکیا کاهش یافت


ارسال های توصیه شده

15 تير 1390 - همكاران سيستم - نوكيا براي بازپس گيري جايگاهش در بازار تلفن هاي همراه، از ابتداي ماه ژوئيه سياست كاهش قيمت محصولاتش را در پيش گرفته است.

خبرگزاري رويترز به نقل از دو منبع آگاه گزارش كرد كه سه مدل پرطرفدار و حرفه‌اي نوكيا يعني n8،c7 و e6 با 15 درصد كاهش، بيشترين افت قيمت را داشته اند. به نسبت اين سه محصول، ديگر تلفن‌هاي همراه هوشمند كاهش قيمت كمتري داشته اند.

نوكيا سياست كاهش قيمت را به تدريج و با درصد هاي كم و زياد در تمام محصولاتش و در تمام نقاط دنيا پياده خواهد كرد. سخنگوي نوكيا در اين باره گفته است: ما همواره در برنامه‌ي كاري شركت سياست اصلاح قيمت ها را داشته‌ايم و اتفاق تازه‌اي نيست.

اين شركت فنلاندي بايد ظرف چند روز آينده گزارش مالي سه ماهه دوم و سوم سال جاري را منتشر سازد و ظاهراً اوضاعش در زمينه فروش چندان جالب نيست. طبق گزارش گارتنر در سه ماهه اول سال 2011 نوكيا 25.5 درصد از بازار را در اختيار داشت، در حالي كه در سه ماهه چهارم سال 2010 ، 39 درصد بازار فروش در دست اين شركت بود.

متخصصين بازار پيش بيني كرده بودند كه روند نزولي فروش نوكيا در سال جاري نيز ادامه خواهد داشت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...