رفتن به مطلب

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص): آمريکا بزودي مجبور به ترک منطقه خواهد شد


ارسال های توصیه شده

04/11/1388

کد خبر : 916094

منبع : خبرگزاری ایرنا

m40t7o0f8efhueoxdhqa.jpg

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص):

آمريکا بزودي مجبور به ترک منطقه خواهد شد

اميرسرتيپ خلبان دکتر احمد ميقاني فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) با اشاره به رشد روزافزون اسلام‌گرايي در خاورميانه تاکيد کرد: مستکبرين امروز با امواج گسترده و قوي انقلاب اسلامي روبرو هستند؛ آنها در آينده منطقه جايي نخواهند داشت و با قاطعيت تمام مي‌گوييم که آنها مجبور به ترک منطقه خواهند شد.

 

 

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص)، امير ميقاني که در آستانه دهه مبارک فجر در مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) سخن مي‌گفت، با بيان تضاد فکري و عملي نظام جمهوري اسلامي ايران در مقابل مستکبرين تصريح کرد: اين تضاد عميق و عملي تهديد عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را دائمي کرده است و از آنجا که مسووليت دفاع از آسمان جمهوري اسلامي ايران را داريم، بايد با تلاش و فداکاري و جديت شبانه‌روزي توان رزم را ارتقا بخشيم و با همت تمام اين مسووليت مقدس را به نحو احسن انجام دهيم.

ميقاني افزود: آمادگي دفاعي و رزمي نيروهاي مسلح ما آميخته با ايمان و خلوص نيت است و اين امر وجه تمايز نيروهاي مسلح ايران اسلامي با نيروهاي نظامي دشمنان ماست و اين خود در کنار علم و دانش پيش‌رونده‌اي که در بُعد سخت‌افزاري و تجهيزات به دست آورده‌ايم، موجب برتري قاطع نيروهاي مسلح ميهن عزيزمان مقابل هر متعرضي است و هر متجاوزي را از تجاوز به حريم ميهن عزيزمان نااميد مي‌کند.

امير سرتيپ ميقاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شروع ماه بهمن، ماه پيروزي مردم بر حکومت ظلم، از قول بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي ايران گفت: رمز پيروزي انقلاب اسلامي ما که قدرت‌هاي سلطه‌گر جهان را به عقب راند، در وحدت اقشار و وحدت کلمه و همچنين توجه به خداوند تبارک و تعالي و پاسداري از اسلام نهفته است.

امير ميقاني با تبيين تفاوت بنيادي انقلاب اسلامي با انقلاب‌هاي هم‌عصر خود در جهان گفت: اهميت و عظمت انقلاب اسلامي در معنويت و ايمان محوري است و انقلاب ما با اين معنويت و ايمان، در مقابل سلطه‌گري مستکبرين ايستاد و بعد از دو قرن استيلاي غرب به ممالک اسلامي، آنها را نگران کرد و به آنها فهماند که اين انقلاب مي‌تواند عظمت گذشته مسلمانان را به آنان برگرداند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) با تاکيد بر شکست اقدامات 30 سال گذشته سلطه‌گران در قبال انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: استکبارگران با توجه به عدم نتيجه‌گيري همه اقدامات سوء خودشان عليه انقلاب اسلامي تصميم گرفتند در کنار تقابل عملي، تقابل نظري را نيز داشته باشند و در بُعد فرهنگ و اعتقاد و اخلاق نيز با جمهوري اسلامي ايران مبارزه کنند.

وي گفت: آنها با تبليغات و تهديدات فراوان سعي دارند بذر بي‌اعتمادي به اسلام، قرآن و ارزش‌هاي اسلامي را در ميان مردم بپاشند و در تلاشند از اين طريق مردم را از نظام جدا کنند.

ميقاني با اشاره به فتنه‌انگيزي‌هاي اخير دشمنان افزود: آنها اساس نظام ما را نشانه رفته‌اند و قصد تفرقه‌اندازي دارند، اما ملت بزرگ و فهيم ايران در نهم دي‌ماه دفاع از آرمان‌هاي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به نمايش گذاشت و با راهپيمايي ده‌ها ميليوني خود در سراسر کشور مستکبرين را در رسيدن به اهداف شومشان نااميد کرد.

امير ميقاني با تصريح اينکه رويکرد امروز ملت‌ها به عدالت و معنويت است، اظهار داشت: مکتب‌ها و سيستم‌هاي سياسي و اقتصادي غرب نتوانستند پاسخگوي اين رويکرد و نياز باشند و امروز پرچم عدالت، معنويت و دينداري در دستان پرتوان ملت بزرگ ايران رو به جلو در حرکت است و خيلي از ملت‌ها نيز پشتيبان و پيرو اين الگو هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) در بخش پاياني سخنان خود به نقل از نظريه‌پردازان غربي گفت: سقوط و فروپاشي آمريکا قريب‌الوقوع و حتمي است و عامل اصلي اين فروپاشي هم معنويت و معناگرايي خيلي از دولت‌ها و ملت‌هاست.

وي خاطرنشان ساخت: اين فروپاشي در بعد اقتصادي مشهود و در بعد نظامي هم با توجه به شکست‌هايي که آنها در عراق، افغانستان، لبنان، فلسطين و... داشتند در آستانه تحقق مي‌باشد.

ميقاني در پايان تصريح کرد: البته استکبار ماندگاري خود را در تضعيف انقلاب اسلامي مي‌داند و بر ماست که با آگاهي، بصيرت و بينش تمام به مصاف جنگ نرم دشمن برويم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...