رفتن به مطلب

امیدواری روسیه بر عقد قرارداد تسلیحاتی با بحرین


ارسال های توصیه شده

01/11/1388

منبع : خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه

 

iqxq0lc6zo31ogs8sq3o.jpg

 

بحرین، 1 بهمن، خبرگزاری «ریا نووستی»/ "آناتولی ایسایکین" مدیر عامل کمپانی انحصاری صادرات و واردات تسلیحات روسیه موسوم به "روس آبارون اکسپورت" روز پنجشنبه به خبرنگاران اطلاع داد که این کمپانی در مذاکرات با هیئت وزارت دفاع بحرین در مسکو امیدوارست.

 

وی گفت: در حال حاضر مذاکرات موضوعی در جریان است. ما انتظار داریم که هیئت دیگری از بحرین را در مسکو ملاقات کنیم و برای آشنایی آنها با تولیدات خود چند بازدید از مراکز صنایع دفاع ترتیب خواهیم داد و فکر می کنم که پیشنهادات معینی دریافت کنیم.

 

به گفته وی مذاکرات با وزارت دفاع بحرین در خصوص موضوعات مختلف از سال 1992 انجام می شود و تمایلات طرف بحرینی بیشتر متوجه تجهیزات هوایی، سلاح گرم و سیستم های جنگ الکترونیکی است.

 

ایسایکین افزود: در اینجا (نمایشگاه بین المللی هوایی بحرین-2010) ما پیشنهادات مختلفی را در خصوص ایجاد مراکز خدمات رسانی در بحرین ارائه کرده ایم.

 

مدیر عامل کمپانی "روس آبارون اکسپورت" در ترکیب هیئت روسیه شرکت کننده در اولین نمایشگاه بین المللی هوایی بحرین به این کشور سفر کرده است. ریاست این هیئت را "ویکتور زوبکوف" معاون اول نخست وزیر روسیه بر عهده دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...