رفتن به مطلب

شورای شهر Sunderland


ارسال های توصیه شده

شهر Sunderland جمعيتی کمتر از 300,000 نفر بزرگترين شهری است که بين «ادينبورگ» و «ليدز» قرار گرفته است. اين شهر در سواحل شمال شرق انگلستان واقع شده و دارای يکی از زيباترين ييلاقات کشور مذکور می باشد.

شورای شهر Sunderland متشکلاز 75 عضو انتخاب شده است که هر 3 نفر از اعضا مسئول 25 ناحيه شهری هستند.اعضای اخير شورا شامل 62 کارمند, 11 عضو حراست و 2 عضو ليبرال دموکرات است. انتخابات شورا هر 4 سال يک بار به وسيله آراء مردم انجام می گردد و تنها افراد بالای 18 سال حق شرکت در اين انتخابات را دارند. شورای شهر Sunderland در چهارشنبه هر ماه يک جلسه علنی در مرکز مدنی شهر راس ساعت 6 عصر برگزار می کند. اين شورا تصميمات مهمی از جمله انتخاب شهردار, بررسی بودجه ساليانه يا ماليات شورا را بر عهده دارد. همچنين تصميمات و دستورالعمل هايی نيز برای اعضای کابينه و ديگر کميته های شور ا به تصويب می رساند. شورای شهر Sunderland نهادی است که بهترين خدمات مفيد و سودمند را به همشهريان ارائه و برای اين امر بيشترين سرمايه گذاری را انجام می دهد. شورا در پايان هر 4 سال تمامی خدمات ارائه داده شده رابرای تحويل به اعضای جديد ارزيابی می کند همانند چرا و چگونه اين خدمات ارائه شد, اين خدمت ارائه شده برای شهروندان بوده و يا ديگر مراکز دولتی, مقايسه اين خدمات با يکديگر, همراه با حمايت کنندگان اين خدمات. همچنين شورا مسئول انجام امور گورستانها, مديريت و کنترل جابه جايی در بزرگراه ها, گروههای توسعه مدارس, همکاری با تصميم گيريهای در مورد بيمه, ساختمان شورا, مديريت ضايعات, مديريت امور مالی, حفاظت از پارک ها , فضاهای باز و اراضی, آموزش به کارمندان يا شاغلين, خدمات اجتماعی برای سالمندان, تبليغات گسترده برای خدمات شورا و خدمات اجتماعی, تغذيه بهداشتی را بر عهده دارد.

در اين پايگاه وب علاوه بر مطالب عنوان شده ديگر عناوين عبارتند از : گزينه مورد نظر, نقطه نظرات من, اجتماع من, شهر Sunderland , جستجو, ارتباط با ما, ترجمه, نقشه شهر موجود می باشد.

 

www.sunderland.gov.uk

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...