رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

بهره وری یعنی استفاده موثر از هریک از عوامل تولید با تلاشی نظام یافته در بهبود همواره نظام. ارتقا بهره وری در خدمات شهری را می توان اقدامات رده بندی شده در بهبود ترتیبات برنامه ریزی شهری برای عرضه خدمات شهری شهرداریها، و عوامل موثر بر آن، دانست. بهره وری با کارایی و اثربخشی تفاوت دارد؛ آنها در واقع دوبال پرواز بهره وری اند. اندازه گیری بهره وری نخستین گام در ارتقاء آن است. شاخص های بهره وری از پایه ای ترین ابزارها برای این اندازه گیری هستند.

در این پژوهش برای تدوین شیوه های ارتقاء بهره وری خدمات شهری، نمونه گردآوری و حمل و دفع زباله انتخاب شده است که بیشترین حضور مشتری در آن دیده می شود و دو مورد ارتقاء بهره وری نیروی انسانی و ماشین آلات نیز در این بخش بررسی شده است.

مطالعات طرح پژوهشی تدوین شیوه های ارتقاء بهره وری شهری در مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و با همکاری مهندسین مشاور آرامانشهر انجام گرفته است. فشرده نتایج این پژوهش در این نوشتار ارائه شده است.

 

دانلود مقاله

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...