رفتن به مطلب

اقبال گوشی های اندروئیدی در بازار تلفن همراه کشور


ارسال های توصیه شده

700_252.jpg

موبنا- مدیرکل فروش سونی اریکسون در ایران از افزایش تقاضای مشتریان از گوشی های اندروئیدی در سطح بازار تلفن همراه کشور خبر داد.

 

"شروین فریگام" در گفت و گو با خبرنگارسازمان خبری موبنا افزود:عرضه چشمگیر و گسترده گوشی های لمسی و هوشمند همراه با سیستم عامل آندروید باعث شده تا مشتریان گرایش زیادی به سمت این گوشی ها داشته باشند.

وی افزود: با وجودی که گوشی های صفحه لمسی با سیستم عامل آندروید نسبت به سایر گوشی ها از قیمت بالایی برخوردارند، اما گروه زیادی از کاربران به استفاده از این گوشی ها گرایش دارند .

وی تصریح کرد: قابلت نصب و ارتقا هرگونه برنامه و نرم افزار بر روی سیستم عامل آندورید یکی از مهترین دلایل استقبال مشتریان از این سیستم عامل بوده است.

وی تصریح کرد: باوجود فناوری های نوین و پیچیده بکار رفته در گوشی های تلفن همراه هوشمند ، شاید برای بعضی از کاربران قابل درک و استفاده نباشد، با اینحال میزان خرید این نوع گوشی ها در میان کاربران به خصوص در میان جوانان و نوجوانان افزایش چشمگیری یافته است.

فریگام تصریح کرد: گوشی هایی توزیع شده در بازار که از سیستم عامل آندروئید و صفحه نمایش لمسی برخودرار هستند بیش تر از گذشته مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی و جو اقتصادی حاکم در کشور هرچند کاربران تمایل به خرید گوشی های ارزان قیمت دارند اما با این حال قابلیت های گوشی، تنوع سرویس های قابل استفاده در گوشی های لمسی باعث شده تا فروش این گوشی ها نیز به نسبت بالا باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...