رفتن به مطلب

ده علامتی‌ كه نشان می‌دهد ازدواجتان به دردسر افتاده است!


ارسال های توصیه شده

ما غالبا در روابطی قرار می گیریم كه این مناسبات برای ما سالم نیست. این روابط ممكن است چه از لحاظ احساسی و چه از لحاظ جسمی دچار مشكل باشد. بسیاری از زنان در روابطی زندگی می كنند كه از بسیاری ار لحاظ برای آن زن دارای سلامت نیست،

 

از ترك چنین روابطی می ترسند و عده ای از آنها هم به خود می گویند این زندگی ناسالم به خاطر اشتباه خودشان بوده است و عده ای دیگر هم متوجه نیستند كه این زندگی دچار مشكل است!

 

بعضی از زنان مغز خود را شستشو داده اند كه بالاخره زندگیشان راه اصلی خود را خواهد یافت و مانند بسیاری از زنان دیگر خوشبختی به آنها نیز رو خواهد كرد، اما هیچ دو ازدواجی نیست كه مشابه یكدیگر باشد اما می توان گفت كه در هیچ ازدواجی نباید سوءاستفاده، بدرفتاری و توهین وجود داشته باشد. در اینجا ۱۰ علامت خطری كه به شما نشان می دهد كه زندگیتان دچار معضل و مشكل است جمع آوری شده است.

 

۱٫ هنگامی كه شما دركنار همسرتان نیستید مطمئن تر و بهتر عمل می كنید برای مثال هنگامی كه در كنار دوستانتان و یا سر كارتان هستید.

 

۲٫ شما احساس می كنید رفتار همسرتان نسبت به شما بدتر از رفتار شما نسبت به او می باشد.

 

۳٫ شما به خودتان اجازه می دهید با عشقی كمتر از آنچه كه استحقاق آن را دارید زندگی كنید و این موضوع شما را عصبانی می كند اما نمی توانید آن را متوقف كنید.

 

۴٫ برای اجتناب كردن از ناراحت شدن همسرتان مراقب رفتار و گفتار خود هستید.

 

۵٫ شما همجبورید كه همسرتان را به خانواده و دوستان و حتی خودتان ارجحیت دهید.

 

۶٫ اگر شما عكس العمل و یا عقیده مخالف یا منفی داشته باشید احساس امنیت و بی خطری نمی كنید كه با همسرتان در میان بگذارید.

 

۷٫ شما احساس می كنید كه به سختی باید كار كنید تا به همسرتان اثبات كنید و او را قانع كنید كه مستحق محبت و عشق هستید.

 

۸٫ شما تردید دارید كه از همسرتان درباره نیازتان و آنچه كه می خواهید سوال كنید.

 

۹٫ هنگامی كه او حالت خوبی ندارد و به شما عشق نمی ورزد شما متمایلید كه محبت بیشتری به او بكنید به این امید كه او از این حالت در آید.

 

۱۰٫ شما احساس می كنید رفتار همسرتان آن طور كه باید احترام آمیز نیست.

 

اگر تمام این علامتها در مورد شما صدق می كند شما واقعا باید به فكر یك كمك حرفه ای باشید. شما برای خودتان كوچكترین احترامی قایل نیستید و عشقی كه در خور شما باشد را دریافت نمی كنید. اگر شما دارای رابطه ای هستید كه شامل علامتهای بالا می باشد و هنوز به این رابطه ادامه می دهید و درون آن رسوب كرده اید، من اهمیت نمی دهم كه شما چه كسی هستید هیچ كس سزاوار این نیست كه در ازدواجش بی احترامی و چنین رفتاری را متحمل شود. گروه های بسیاری وجود دارند كه از این گونه زنها در دنیا حمایت می كنند.

 

اولین كاری كه شما باید انجام دهید این است كه با یك شخص حرفه ای و مناسب صحبت كنید. اگر خودتان را دوست ندارید هیچ چیز برای شما تغییر نخواهد كرد. شما ابتدا باید احترام به خودتان بگذارید تا بقیه در مقابل همین كار را بكنند و به هیچ كس اجازه ندهید كه به شما بگوید كه شما لایق بهتر از این نیستید به خاطر اینكه نه تنها شما بلكه همه استحقاق بهترین هستند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...