رفتن به مطلب

کاربرد الگوهای دریایی در طراحی هتل هیلتون تایلند


.FatiMa

ارسال های توصیه شده

4040_634396308450717500_l.jpg

حوزه تخصصی معماری تایلند در فضایی معادل یک هزار و 650 متر مربع پروژه معماری داخلی یک مجتمع را بر عهده گرفت که در پایان سال 2010 میلادی تواسنت به بهترین نحو ممکن این پروژه عظیم را به مرحله بهره برداری برساند.

 

گروه طراح و معماری حوزه تخصصی معماری تایلند با به دست گرفتن بخش از طراحی معماری داخلی پروژه هتل Hilton pattaya توانستند لابی و طبقات داخلی این ساختمان را با بهترین و برجسته ترین طراحی و معماری تکمیل کرده و در معرض نمایش عموم بگذارند.

 

lobby-%2001.jpg

 

این هتل بزرگ در 17 طبقه طراحی شده که هر یک از این طبقات به ویژه بخش لابی آنها با معماری های داخلی منحصر به فرد خودنمایی می کنند. ساختمان هتل Hitton تایلند در قلب شهر pattaya جای گرفته که با نمای خارجی خود نیز می تواند توجه هر بییننده ای را به خود جلب کند.

 

lobby-%2002.jpg

 

بخش لابی این هتل با استفاده از خطوط موج دار متحرک پوشیده شده اند که با تابش نور در زوایای مختلف حرکت کرده و حالت موج دار خود را به نمایش می گذارند. ساکنان القاء خواهند کرد. نوع نورپردازی و الگوی براق و صیقلی دیوار و سقف های داخلی اتاق های این هتل تایلندی در طول روز و شب نمایش مخصوص به خود را به اجرا در می آورند که می توانند به آرامش هرچه بیشتر مسافران کمک چشمگیری کنند.

 

lobby-%2003.jpg

 

کاربرد نوع مبلمان داخلی اتاق ها و لابی این هتل و همچنین آیند کاری راهروهای آن نیز با هارمونی رنگ ها ملایم و آرام ترکیب شده اند که با انتقال حس آرامش بخش به ساکنان بیش از پیش می افزایند. بخش عمده ایت از سرویس های بهداشتی و حمام اتاق های هتل Hilton تایلند با ترکیب الگوهای اقیانوسی و دریایی طراحی شده اند که هر یک از مسافران با ورود به این مکان ها دنیای متفاوت میان آسمان و دریا پا می گذارند.

 

lobby-%2004.jpg

lobby-%2005.jpg

lobby-%2006.jpg

lobby-%2008.jpg

lobby-%2009.jpg

lobby-%2010.jpg

lobby-%2011.jpg

lobby-%2012.jpg

lobby-%2013.jpg

lobby-%2014.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...