رفتن به مطلب

همایش نمای ساختمان و سیمای شهری در تهران


ارسال های توصیه شده

همایش نمای ساختمان و سیمای شهری در تاریخ 30 و 31 فروردین با اهداف زیر در سالن همایشهای برج میلاد برگزار می شود.

 

اهداف همایش نمای ساختمان و سیمای شهر:

این همایش و در صدد است با برقراری پیوند و تقویت تعامل بین اندیشه های طراحی شهری، معماری، معماری منظر، شهرسازي ، روانشناسی محیط و ادراک مردم در رابطه با نگرش صحيح به نمای ساختمان ، اهداف زير را در راستاي ارتقاء كيفيت محيط و بهبود سيما و منظر شهر ( در سطوح محلی تا شهری و ساختمان های خاص) دنبال نمايد :

  • آسیب شناسی نمای ساختمان از جنبه های مختلف
  • بررسی و شناسایی راهکارهای خلق و نمای مطلوب و اصلاح شرایط کنونی

لینک به دیدگاه

برگزاری همایش علمی نمای ساختمان و سیمای شهر

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

۲۸ فروردین ۱۳۹۰

نخستین همایش نمای ساختمان و سیمای شهر با حضور شهرداران بیش از 100 شهر و شهرداران مناطق 22 گانه تهران در روزهای سه‌شنبه 30 و چهارشنبه 31 فروردین ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

 

مهدی قیدی معاون شهرسازی و معماری منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: این همایش با مشارکت معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران، مراکز دانشگاهی شهید بهشتی، علوم و تحقیقات، علم و صنعت، هنر و تهران مرکز، انجمن صنفی مهندسان معمار و شهرساز و غیره برای نخستین بار 30 و31 فروردین ماه در سالن همایش برج میلاد برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه مراسم افتتاحییه همایش صبح روز سه‌شنبه 30 فروردین با حضور قالیباف شهردار تهران برگزار خواهد شد، گفت: در این همایش مدیران شهرداری تهران، یکصد شهردار وهمچنین اساتید علمی دانشگاهها، مهندسین معماری و دانشجویان حضور خواهند داشت.

وی آسیب شناسی نمای ساختمان، نما و بستر، روانشناسی و آثار اجتماعی نمای ساختمان نمای پیوسته، روش‌های مداخله و نظارت مدیریت شهری در طراحی و نگهداری نمای ساختمان، مهندسی نما، هویت و جنبه‌های زیبایی شناسی را از محورهای اصلی همایش عنوان کرد. وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت حفظ هویت سیمای شهر، همایش نمای ساختمان و سیمای شهر با هدف برقراری پیوند و تقویت تعامل بین اندیشه‌های طراحی شهری، معماری، روانشناسی محیط و نگرش شهروندان به نمای ساختمان برگزار می‌شود.

قیدی به برگزاری نشست‌های تخصصی در همایش اشاره کرد و گفت: مراسم تقدیراز معمار منتخب سال و همچنین اهدای جوایز برگزیدگان چهارمین مرحله مسابقه معماری مسجد زیبای محله من از دیگر برنامه‌های مورد نظر در همایش است.

معاون معماری وشهرسازی منطقه 5 به ارائه مقالات تخصصی در این همایش اشاره کرد و گفت: با اعلام فراخوان مقاله علمی در خصوص محورهای همایش مقالات ارسالی توسط کمیته علمی همایش و داوران مسابقه بررسی و مقالات برتر توسط صاحبان اثر در همایش ارائه می‌شود. وی برگزاری مسابقات طراحی نما، عکاسی نما و چاپ کتابچه مقالات و برگزاری نشست‌های علمی را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد.

لینک به دیدگاه

سوال خوبيه شايد بخاطر اينه كه اوضاي تهران خراب تره ...

نمي دونم اگه تنها همين همايش نيست ... نمي دونم چرا كه حالا ميگن بايد جمعيت تهران كم كرد و اينجور كار ها روبايد در شهر هاي ديگر برد پس چرا اجرانمي كنند

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...